خبرهای داغ:
استاندار خوزستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران دفاع مقدس گفت: فرماندهان نظامی، ولایتمداری شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهند.
کد خبر: ۹۵۵۴۲۸۵
|
۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج دزفول، علی اکبر حسینی محراب پنجشنبه شب در سومین یادواره ۷۳۲ شهید تیپ ۲۹۲ زرهی و گرامیداشت حماسه آزادسازی سوسنگرد با عنوان جوشن سرخ در تالار مهتاب دزفول افزود: پاسداشت شهدا هم به شهدا و خانواده‌هایشان و هم به همرزمانشان و سربازانی که در این مسیر حرکت می‌کنند، عزت و آرامش می‌دهد.

وی ادامه داد: تیپ ۲۹۲ برای آزادسازی سوسنگرد دلاوری‌های زیادی از خود نشان داد و در همه عملیات‌ها از جمله کربلای پنج، بیت المقدس و فکه حضور داشت.

استاندار خوزستان اظهار کرد: امشب در این یادواره حاضر شدیم تا بگوییم در کنار این تیپ بوده و قدردان خدمات آن هستیم.

وی اظهار امیدواری کرد: شهدا در مسیر ولایت و دفاع از وطن حرکت می‌کردند و انتظار می‌رود فرماندهان نظامی این مسیر را با قوت ادامه یابد.

امام جمعه دزفول نیز در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: فداشدن و ازخود گذشتن برای خدا فقط برای افرادی اتفاق می‌افتد که در حیاتشان توانسته‌اند، شهادت را انتخاب کنند.
حجت الاسلام مسعود بهرام پور با اشاره به احادیثی درخصوص شهادت گفت: مسیر زندگی شهدا عبادت و بندگی خدا است و با یک فرمان ولی فقیه همه چیز خود را رها می‌کنند و سراسیمه به جبهه‌ها گسیل می‌شوند.

استاندار خوزستان عصر امروز نیز با حضور در گلزار شهدای شهید آباد و بهشت علی با نثار فاتحه یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی داشت.

وی همچنین با حضور در منزل شهیدان والامقام حسین ولایتی‌فر و علیرضا باغبان زاده، شهدای مدافع وطن با خانواده معظم‌شان دیدار و گفت‌وگو کردند.

تیپ ۲۹۲ زرهی سرلشکر شهید آزادی (تیپ ۲ زرهی) از جمله یگان‌های نظامی مستقر در شهرستان دزفول در کنار دیگر یگان های نیروهای مسلح و بسیج در طول هشت سال حماسه و ایثار در عملیات های مختلف حضوری مقتدرانه داشت.
تقدیم ۷۳۲ شهید والامقام، شرکت در عملیات پیروزمندانه فتح المبین و پیشروی تا ۱۰ کیلومتری شرق بصره در عملیات رمضان در تابستان سال ۱۳۶۱ از جمله افتخارات تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول بوده که در تاریخ پر افتخار هشت سال دفاع مقدس به ثبت رسیده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار