خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم صلی الله علیه و آله و سلم در مجمع بسیج استان کرمانشاه از بسیج به عنوان تفکر انقلابی و شاخصه تعالی ملت بزرگ ایران اسلامی یاد کرد .
کد خبر: ۹۵۵۳۹۰۱
|
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار سرتیپ پاسدار بهمن ریحانی در مجمع بسیج استان کرمانشاه، از بسیج به عنوان تفکر انقلابی و شاخصه تعالی ملت بزرگ ایران یاد کرد و گفت: امروز بسیج به شجره بالنده تبدیل شده است.
سردار ریحانی در جمع بسیجیان استان گفت: غزه امروز یک قطعه کوچک از دنیا است که یک شعاع جهانی گرفته است چرا که چهارمین ارتش قدرتمند دنیا را در مدت یک ماه زمین گیر کرده است و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی این شکستی غیر قابل ترمیم برای اسراییل است .
سردار ریحانی افزود: بر اثر جنایات غزه امروز در دنیا یک اتحاد جهانی علیه این رژیم صهیونیستی و غاصب تشکیل شده است و دیگر این تصور که رژیم صهیونیستی قابل شکست در دنیا نیست وجود ندارد و امروز یک باور جدید بر اساس واقعیت‌ها در دنیا پیدا کرده است.
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم صلی الله علیه و آله و سلم گفت: امروز وظیفه ماست که با اعتقاد در صحنه باشیم و با حضور در تجمعات مختلف و جهاد تبیین جنایت‌ها رژیم صهیونیستی را محکوم کنیم آینده از آن مردم مظلوم فلسطین است و بعد از هر سختی آسانی است.
سردار ریحانی در بخش دیگری از سخنانش به مسئله انتخابات اشاره کرد و تصریح کرد: دشمن امروز به حضور ما در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی کشور توجه خواهد کرد .
فرمانده سپاه استان کرمانشاه در پایان گفت: مردم بصیر، هوشیار و ولایت مدار استان بدانند حضورشان در این دوره از انتخابات دشمن را چون گذشته ناامید خواهد کرد و هر برگ رای در صندوق تیریست در چشم دشمنان و وظیفه همه ماست که برای مشارکت حداکثری مردم در این دوره از انتخابات تلاش کنیم.

ارسال نظرات