پیشکسوت عرصه رسانه استان قم، برگزاری جشنواره‌های رسانه‌ای را گامی مهم در عرصه جریان‌سازی فرهنگی و بهبود سبک زندگی جامعه برشمرد.
کد خبر: ۹۵۵۳۷۹۴
|
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مهدی توکلیان در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای میراث سرد، گفت: قم همانگونه که در عرصه ایثار و شهادت سرآمد است در حوزه رسانه، فرهنگ و هنر نیز پیشگام است و باید از تلاش‌های خبرنگاران و اهالی رسانه استان قم تقدیر کرد.

پیشکسوت رسانه‌ای استان قم بیان کرد: در استان قم خبرنگاران به صورت حرفه ای کار می‌کنند و این استان به لحاظ میزبانی از چهره‌های ملی در رویدادهای مختلف شرایط استثنایی دارد و انعکاس این برنامه‌ها برای جامعه مورد توجه و دارای اهمیت است.

وی اظهار کرد: کارکرد جشنواره‌ها در راستای جذب عموم مخاطبان است و این رویدادهای جمعی جریان سازی را دنبال می‌کنند و جشنواره رسانه‌ای میراث سرد نیز در راستای فرهنگ سازی مصرف بهینه گاز جشنواره‌ای مؤثر و قابل تأمل بوده است.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان قم با بیان اینکه جریان سازی فرهنگی از جمله ویژگی‌های جشنواره‌های رسانه‌ای است، اذعان داشت: امیدواریم در سال‌های آینده این جشنواره نیز ادامه داشته باشد چرا که نهادینه سازی موضوعات فرهنگی و فرهنگ سازی نیازمند برنامه ریزی بلند مدت است.

توکلیان افزود: نقش و مصرف انرژی در سبک زندگی جامعه ایرانی باید مورد بازبینی قرار گیرد و رسانه‌ها در اصلاح این رفتار می‌تواند نقش آفرین باشند و برگزاری رویداد میراث سرد به همت شرکت گاز و خانه مطبوعات در جهت جریان سازی موضوع فرهنگ سازی در حوزه بهینه سازی مصرف انرژی تأثیرگذار بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات