خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) گفت: حمایت همه‌جانبه ملت‌های جهان و برپایی راهپیمایی‌ها در دفاع از مردم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی یکی از مصادیق بزرگ شکست امپراتوری دروغ و رسانه‌های تحت سلطه استعمار و استکبار بود.
کد خبر: ۹۵۵۳۳۱۶
|
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶

سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم اظهار داشت: مهم‌ترین جنگ امروز، جنگ در فضای مجازی و رسانه است. دشمن پس از ناامیدی در جنگ نظامی بر علیه ملت ایران، به جنگ شناختی و ترکیبی روی آورده است.

 فرمانده سپاه استان قم ادامه داد: بسیاری از جوانان و نوجوانان نسل جدید انقلاب، آرزوی حضور در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس را دارند تا از مرزهای جغرافیایی، اعتقادی و دینی کشور دفاع می‌کردند.

وی بیان کرد: امروز خوشبختانه جوانان از جنگ ترکیبی و شناختی در فضای رسانه‌ آگاهی دارند و با تبعیت از فرمان ولی امر مسلمین در خصوص جهاد تبیین وارد این میدان شده‌اند.

سردار موحد با تاکید بر اینکه اهمیت فضای مجازی و رسانه‌ برای ملت ایران نمایان شده است، تصریح کرد: در سال گذشته زمانی که رسانه‌های معاند و یا همان امپراتوری دروغ با انتشار مطالب کذب به دنبال برانگیختن احساسات مردم و ایجاد اغتشاش بودند، متأسفانه برخی از جوانان ناآگاه در دام فتنه‌های دشمن افتادند. 

وی با تاکید بر اینکه در یک سال اخیر با بیان واقعیت‌ها، ارائه مستندات و جهاد تبیین آگاهی مردم بیشتر شد، تصریح کرد: وقتی مدیریت فضای رسانه‌ای بر عهده جوانان و افراد آگاه داخلی باشد و مسائل و موضوعات برای مردم تبیین بشود، مردم هرگز رسانه‌های دشمن را دنبال نخواهند کرد.

 فرمانده سپاه استان قم با بیان اینکه استکبار جهانی سالهاست که از طریق فضای رسانه، چهره رژیم صهیونیستی را تطهیر کرده است و سعی داشته تا جای ظالم و مظلوم را عوض کند، ابراز کرد: امروز با افشاگری‌های جبهه‌ مقاومت در فضای مجازی و رسانه‌ باعث شده است تا ملت‌های دنیا متوجه حقیقت بشوند و فریب امپراتوری دروغ را نخوردند.

سردار موحد اذعان داشت: امروز جهاد تبیین از مرزهای جغرافیایی اسلام پیشی گرفته است و در دل غیر مسلمانان، اقشار و ادیان مختلف در سراسر جهان راه‌یافته است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) با تصریح بر اینکه شکست در جنگ رسانه‌ای بسیار سهمگین‌تر از جنگ نظامی برای استکبار جهانی است، ابراز کرد: دشمن با شکست در جنگ رسانه‌ای دیگر نمی‌تواند مردم جهان را فریب دهد و زمان سلطه‌ آن‌ها در حوزه رسانه با وجود سرمایه‌گذاری عظیم به پایان رسیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار