دومین جلسه مشترک سازمان بسیج عشایری با جهاد کشاورزی و اداره کل امور عشایر استان چهارمحال و بختیاری برای برگزاری مرحله دوم رزمایش خدمت رسانی و کمک مومنانه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۳۲۲۰
|
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی مسئول سازمان بسیج عشایری استان گفت: در این نشست  صمیمی  جهت اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه و خدمت رسانی در مناطق محروم و کمتر برخوردار  در مناطق عشایری همزمان با  هفته بسیج برنامه ریزی های لازم انجام شد.

ایزدی افزود: گروههای جهادی  ازجمله گروه جهادی شهید محمدیار خدادادی،  ادارات مرتبط با جامعه عشایری ازجمله؛ اداره کل دامپزشکی، اداره کل کمیته امداد،  اداره کل منابع طبیعی، سازمان محیط زیست، اتحادیه عشایری استان  و جمعیت هلال احمر در این رزمایش بزرگ مشارکت دارند.

وی خاطرنشان کرد: خدمت رسانی در عرصه های فرهنگی ، جهاد تبیین، دیدار با خانواده معظم شهدا، تجدید بیعت و میثاق با شهیدان، و عرصه های عمرانی و عام المنفعه، خدمات رسانی و محرومیت زدائی  و خدمت  مؤمنانه از قبیل تهیه بسته های معیشتی و لوازم بهداشتی و لوازم التحریر و توزیع مرکبات و ...، اعزام تیم های پزشکی و  دامپزشکی از عرصه های پیش بینی شده در مرحله دوم رزمایش خدمت رسانی در مناطق عشایری استان چهارمحال و بختیاری می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار