خبرهای داغ:
یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: پایان تاریخ سیاسی و مالکیت ارضی صهیون‌ بسیار نزدیک است و ان شاء الله به زودی شاهد آزادسازی قدس اشغالی و فلسطین خواهیم بود.
کد خبر: ۹۵۵۲۸۸۹
|
۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
پایان تاریخ سیاسی و مالکیت ارضی صهیونسیت‌ها بسیار نزدیک است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سرهنگ محمد امیری کارشناس مسائل سیاسی در نشست بصیرتی که به همت پایگاه مقاومت بسیج نورالهدی حوزه سکینه خاتون در دبیرستان امام هادی(ع) قم برگزار شد، اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی، یک حرکت خودجوش از مردم غزه بود که بعد از سال‌ها به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: این عملیات همینه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی را برای بسیاری از مردم و دولتمردان جهان بویژه کشورهای عربی نمایان کرد.

سرهنگ امیری افزود: دل‌ انسان‌های حق طلب مسلمان و غیر مسلمان همراه با مردم مظلوم فلسطین است و این از راهپیمایی‌ها و اعتراضات مردمی نیز مشخص است.

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: حملات ددمنشانه رژیم منحوس صهیونیسم، چهره واقعی این رژیم را به همه دنیا آشکار کرد. حتی بسیاری از طرفداران این رژیم نیز اعلام برائت می کنند.

سرهنگ امیری خاطر نشان کرد: پایان تاریخ سیاسی و مالکیت زمینی صهیونیسم نزدیک است و ان شاء الله به زودی شاهد آزادسازی قدس اشغالی و کشور فلسطین خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات