حقوق بشر اصطلاحی است که غربی ها فقط در جهت تامین منافعشان استفاده می کنند و چون حمایت از مردم مظلوم غزه منافع غربی و آمریکا را تامین نمی کند حقوق بشر در غزه بی معناست.
کد خبر: ۹۵۵۲۶۹۷
|
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فارسان طی گفتگو با خبرنگار افتخاری بسیج گفت: این روزها حقوق بشر تنها به یک واژه ای تبدیل شده که غربی ها و کشورهای مستکبر فقط در جهت تامین منافع از آن استفاده می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین جواد ناصری افزود: چون کشته شدن زنان و کودکان در غزه منفعتی برای کشورهای مستکبر ندارد پس حقوق بشر شامل این مردم مظلوم نمی شود. امروز منافع کشور های غربی و آمریکائیها در حمایت از رژیم وحشی و کودک کش اسرائیل است، پس اسرائیل هرقدر هم که جنایت کند از نظر این ها هیچ منافاتی با حقوق بشر ندارد.

وی، جواد ناصری در ادامه با اشاره به نامگذاری 13 آبان بعنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی عنوان کرد: سیزده آبان یاد آورحماسه ملت ستمدیده ایران و روزی بود که متکبران و در راس آنها آمریکای خبیث تحقیر شدند. امسال به واسطه جنایات جنگی و نسل کشی واقعی که در غزه در حال وقوع است و شنیع تر و شدید ترین و خطرناک ترین جنایات تاریخ از سوی صهیونیست ها با کشتار بی رحمانه زنان و کودکان مسلمان فلسطین را شاهد بودیم  و از این رو ۱۳ آبان با راهپیمایی متفاوت و باشکوه تر از همیشه برگزار شد.

ناصری خاطرنشان کرد: امروزه شاهد استفاده نامتعارف ترین سلاح ها از سوی صهیونیست های کودک کش علیه زنان و کودکان بی دفاع غزه هستیم و عجیب تر این است که مجامع بین الملی در برابر این جنایت سکوت کردند و از این سکوت خفت بار مجامع بین المللی بدتر، خیانت کشورهای مسلمان و سکوت و بعضا حمایت پشت پرده از این جنایات است.

وی گفت: اگر امت اسلام همت کنند و متحد شوند به راحتی نه تنها اسرائیل؛ بلکه هرقدرتی را در جهان شکست خواهند داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار