خبرهای داغ:
آخشیک خبر داد

خلق نماد کتاب توسط واحد زیباسازی شهرداری در سطح شهر ملایر

همدان-رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر از اقدام جالب توجه واحد زیباسازی شهرداری ملایر در خلق نماد کتاب در سطح شهر ملایر در آستانه سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۲۶۲۰
|
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سید مهدی آخشیک در جمع خبرنگاران از اقدام واحد زیباسازی شهرداری ملایر در خلق نماد کتاب و کتابخوانی در سطح شهر ملایر قدردانی و اظهار کرد: مدتی است با عبور از بلوار پارک شهر ملایر شاهد نصب دو اثر زیبای هنری با نماد کتاب هستیم.

وی افزود: یکی از این آثار، خانواده کتابخوان است که با تاکید بر اصل مهم خانواده و کتابخوانی دو نکته مهم را به عموم عابران این بلوار یادآور می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر تصریح کرد: اثر بعدی استفاده از تنه درختان فرسوده و خشکیده است که هنرمند منبت‌کار ملایری اقدام به خلق اثری زیبای کتاب کرده که توجه هر انسان زیبایی دوست را به خود جلب می‌کند.

وی همچنین در ادامه از دیوار نگاشته‌های زیبای شهرداری ملایر در مورد کتاب و کتابخوانی که در سطح شهر جلوه‌ای زیبا به مناظر بخشیده قدردانی کرد و گفت: در آستانه سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از این اقدام زیبای شهرداری ملایر و همچنین حمایت‌های شایان توجه و بی دریغ شهردار  و شورای اسلامی شهر ملایر در سالی که گذشت با همراهی در اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و کتابخوانی قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار