خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه از برگزاری اردوی نیم روزه بسیجیان به استخر گوتکه مال در سمنان و اجرای برنامه های متنوع ورزشی و فرهنگی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۲۴۵۷
|
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، اردوی یک روزه استخر گوتکه مال با حضور بسیجیان حلقه شهید ابراهیم هادی پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه به همت مسوول تربیت بدنی این پایگاه مقاومت انجام شد.

محمدرضا امامی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در خصوص برنامه های اجرایی پایگاه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای برنامه های اجرایی مجمع حلقات صالحین پایگاه به صورت هفتگی با حضور نوجوانان و جوانان بسیجی برگزار می شود. در این هفته نیز گردهمایی بسیجیان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عباس پیوندی سرمربی حلقات صالحین در پایگاه برپا شد.

او افزود: در ادامه نیز با هدف برپایی ویژه برنامه هفتگی هیئت الشهدا، آماده سازی فضای هیئت توسط نوجوانان و جوانان بسیجی انجام و مراسم در پایگاه برگزار و فعالیت های ورزشی در رشته فوتبال دستی، ایرهاکی و بازی های کامپیوتری انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه یادآور شد: در راستای هماهنگی برنامه ها به مناسبت هفته بسیج جلسه ی اعضای شورا تشکیل و در خصوص محورهای مختلف گفتگو و تبادل نظر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها