خبرهای داغ:

نمایشگاه دانش آموزان شهید در سرخه برپا شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه از برپایی نمایشگاه دانش آموزان شهید همراه با ایستگاه نقاشی و ختم صلوات در حمایت از شهدای غزه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۲۰۴۳
|
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، نمایشگاه دانش آموزان شهید (دفاع مقدس، غزه و حملات تروریستی) به همت بسیجیان حلقه شهید علیرضا ابراهیمی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) در فضای بیرونی حسینیه شهدای سرخه برپا شد.

طاهره فیض در حاشیه برپایی این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: حلقه شهید اسماعیل فیض ضمن قرائت قرآن کریم به نیت شهدای دانش آموز و شهدای غزه، به صورت گروهی در روز سیزدهم آبان ماه در راهپیمایی حضور یافته و خشم و انزجار خود از رژیم منحوس صهیونیستی فریاد زدند.

او با اشاره به حضور کودکان مهد قرآنی فرشته های آسمانی در راهپیمایی 13 آبان افزود: کودکان با در دست داشتن پرچم فلسطین حمایت خود را از کودکان مظلوم غزه اعلام کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) با اشاره به بازدید مریم آزمون فرمانده حوزه خواهران کوثر از نمایشگاه استکبار ستیزی در روز راهپیمایی سیزده آبان گفت: به مناسبت روز سیزدهم آبان ماه، ایستگاه نقاشی همراه با نمایشگاه ضد استکباری با موضوع روز دانش آموز به همت مهد قرآنی فرشته های آسمانی پایگاه برپا شد.

فیض اضافه کرد: همچنین نوجوانان حلقه شهید محمدحسین احسانی با حضور در راهپیمایی روز سیزده آبان خواستار محکومیت رژیم غاصب و نسل کش صهیونیستی شده و حمایت خودرا از مردم مظلوم غزه و فلسطین را اعلام کردند .

او با اشاره به برپایی پویش ختم صلوات در حاشیه راهپیمایی گفت: ختم ۸۰۰۰ صلوات به نیت شهدای دانش آموز و شهدای غزه در روز تسخیر لانه جاسوسی و راهپیمایی سیزده آبان انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) یادآور شد: جلسه واسطین خیر در امر ازدواج و کاهش طلاق با حضور اعضا تشکیل و در خصوص محورهای مورد نظر گفتگو و تبادل نظر انجام شد.

فیض اظهار کرد: برگزاری کلاس حفظ قرآن محیصا و پذیرایی از نوگلان قرآنی به مناسبت روز دانش آموز از دیگر برنامه های اجرایی بود است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار