خبرهای داغ:

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه آزادراه حرم تا حرم در محدوده شهرستان سرخه

خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه آزادراه حرم تا حرم در محدوده شهرستان سرخه و دیگر پروژه های در دست اجرا بازدید کرد.
کد خبر: ۹۵۵۲۶۶۶
|
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی از پروژه احداث آزادراه حرم تا حرم و محدوده کارگاهی آن بازدید و موقعیت پروژه به صورت تصویری تشریح شد.

حجت اله کرمانی فرماندار شهرستان، خواستار اجرای قطعه سوم آزادراه به صورت نوسازی به طول ۲۵ کیلومتر در محدوده لاسجرد تا مومن آباد شد و افزود: فاز اجرایی  پروژه مذکور در سال ۱۴۰۳ به همت مسئولان استان و کشور شروع خواهد شد.

در ادامه نیز از محور میدان شرقی شهر سرخه به سمت کوه دشت بازدید و پیرو دستور وزیر راه و شهرسازی مقرر شد، دو بانده کردن ۵ کیلومتر مذکور در قالب متمم قرارداد به بزرگراه مومن آباد - فیروزکوه متصل شود.

بازدید از سه راهی کوه دشت نیز انجام و فرماندار بر احداث تقاطع غیر هم‌سطح، در محل مذکور که در ابلاغ طرح اولیه به مجری پروژه موجود بوده به جهت جلوگیری از بروز تلفات جاده ای در نقاط حادثه خیز شهرستان تاکید کرد.

همچنین از پروژه در دست احداث ۲۷ کیلومتری بزرگراه مومن آباد- فیروزکوه با مصوبه تخصیص ۶۰ میلیارد تومان اعتبار جهت اتمام ۱۰ کیلومتر آخر بزرگراه بازدید به عمل آمد.

فرماندار شهرستان سرخه اظهار کرد: حضور مسئولین کشوری در شهرستان و توجه به حوزه زیر ساخت به ویژه راه های شهرستان یکی از عوامل مهم پیشرفت و توسعه شهرستان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار