خبرهای داغ:

ایستگاه صلواتی به یاد شهدای غزه در سرخه برپا شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله روستای لاسجرد از برپایی ایستگاه صلواتی به یاد شهدای مظلوم و بی دفاع غزه و محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۳۲۱۶
|
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، ایستگاه صلواتی به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله روستای لاسجرد در سرخه در آستان مقدس امامزادگان سیدرضا و سیدعلی اکبر (ع) و گلزار شهدا به یاد و نام شهید والامقام رضا مرادی و شهدای مظلوم غزه برپا شد.

علی اکبر معینیان فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به دنبال حملات تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی به مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین، ایستگاه صلواتی هر هفته با هدف بزرگداشت یاد و خاطره شهدا در آستان مقدس برپا می شود.

او با اشاره به برپایی برنامه های متنوع ورزشی در روستا افزود: مسابقه تنیس روی میز و بازی گل کوچیک با حضور بسیجیان حلقه شهید نعمت الله شهادت در پایگاه با استقبال خوبی برگزار و تیم بسیج لاسجرد موفق به کسب مقام نائب قهرمانی در مسابقات فوتسال شهید آرمان علی وردی شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله روستای لاسجرد با اشاره به انجام فعالیت مختلف جهادی با مشارکت جهادگران گفت: تعمیر دکل بیسیم پایگاه جهت آنتن دهی بهتر در حوزه روستا با حضور گروه جهادی پایگاه انجام شد.

معینیان یادآور شد: گشت عملیاتی محله محور هر هفته به صورت منظم با حضور بسیجیان برگزار و در این هفته نیز این گشت با حضور ۱۵نفر از بسیجیان پایگاه از ساعت بیست و دو تا دو بامداد در جهت برقراری آرامش در روستا برپا شد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار