خبرهای داغ:
سرهنگ خادمی در گفتگو با بسیج:

هفتمین جشنواره فرهنگی هنری «مدرسه عشق» تا ۲۰ آبان‌ ماه تمدید شد/۷۵۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده است

همدان-معان فرهنگی هنری سپاه انصارالحسین(ع) همدان از تمدید هفتمین جشنواره فرهنگی هنری «مدرسه عشق» تا بیستم آبان‌ ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۲۱۳۰
|
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸

سرهنگ وحید خادمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره فرهنگی هنری «مدرسه عشق» در همدان اظهار کرد: این جشنواره تا بیستم آبان‌ ماه تمدید شده است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره افزود: هدف از اجرای این جشنواره کشف استعدادهای فرهنگی و هنری نوجوانان و جوانان مستعد و انقلابی است.

معان فرهنگی هنری سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: تاکنون بیش از ۷۵۰ اثر از سراسر استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که بیستم آبان‌ ماه آثار ارسالی داوری می‌شوند و برگزیدگان به مرحله کشوری راه‌ می‌یابند.

وی با اشاره به محورهای این جشنواره گفت: از جمله محورهای جشنواره مردمی «مدرسه عشق» می‌توان به محور امیدآفرینی، فرهنگ کار و تولید، جمعیت، ایران زیبا، دستاوردهای انقلاب اسلامی، جهاد تبیین، روایت جهاد، خدمات و مشارکت اجتماعی، بانوی ایرانی، قهرمانان ملی و حل مشکلات محله به توان مردم اشاره کرد.

خادمی خاطرنشان کرد: این جشنواره شامل بخش هنرهای تصویری و نمایشی، بخش پویانمایی، هنرهای تجسمی، سرود و موسیقی، ادبیات نشر مکتوبات و دیجیتال و بخش نوآوری، ابتکارات و ایده‌های جدید پایگاهی می‌شود.

وی افزود: برای برگزیدگان این جشنواره جوایز نفیسی از جمله سکه تمام بهار آزادی، پلی استیشن، سفر زیارتی مشهد مقدس، تبلت، گوشی هوشمند و … در نظر گرفته شده است.

معان فرهنگی هنری سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: هنرمندان علاقمند به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به آدرس madreseheshgh.ir ارسال کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار