دومین جشنوراه مسابقات ورزشی حوزه های علمیه استان چهارمحال و بختیاری گرامیداشت یاد طلبه شهید آرمان علی وردی در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۲۰۵۴
|
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ این دوره از مسابقات از تاریخ 09لغایت 12 آبان ماه در سه رشته ورزشی فوتسال، آماده جسمانی و پینگ پنگ با همت مدیریت حوزه علمیه استان -معاونت امور طلاب و دانش آموختگان مدیریت حوزه علمیه و با همکاری بسیج طلاب و روحانیون سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

در این جشنواره،  در رشته فوتسال تیم های مدرسه علمیه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف لردگان، مدرسه علمیه امام خامنه ای مدظله العالی اردل، مدرسه علمیه حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف هفشجان به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب از آن خود کردند.

در ادامه مسابقات و در رشته های آمادگی جسمانی آقایان امید جلیل شش بهره و عباس اسدی و محمد خالدی توانستند رتبه های برتر را کسب کنند.

  در تنیس روی میز هم آقایان سید سعید کاظمی و سجاد رئیسی و مهدی یوسفی به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

 همچنین با همکاری معاونت تهذیب حوزه علمیه استان و در راستای ورزش پهلوانی و شئون طلبگی و به منظور ارتقا بُعد فرهنگی، اخلاقی و تهذیبی بازیکنان درمسابقات؛  آقایان:  حسن محمدی از مدرسه علمیه اردل، حسن قاسمی از مدرسه علمیه ثقلین کیان و  حکمت الله خالدی از مدرسه علمیه لردگان به عنوان بازیکنان اخلاق این دوره از مسابقات انتخاب و با اهدای جوایزی تجلیل شدند.

لازم به ذکر است تیم منتخب استان توسط تیم فنی برگزاری مسابقات انتخاب و برای مسابقات کشوری اعزام خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار