خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان همدان به مناسبت ۱۳ آبان

همدان-سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان همدان به مناسبت ۱۳ آبان، روز استکبارستیزی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۵۱۴۰۸
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان همدان به مناسبت ۱۳ آبان، روز استکبارستیزی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلامت وصلح جهانی بسته به انقراض مستکبرین است. حضرت امام خمینی(ره)

هرساله ۱۳ آبان ماه،سالروز تلخی ها و شیرینی های ماندگار وبیادماندنی درتاریخ زرین این کشور باصلابت وانقلابی است که ما را هرساله به بهانه این رویدادها نسبت به رسالت و وظیفه ی سنگین خود آگاه تر ومصمم تر می دارد.

سالروز

_تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه درسال ۱۳۴۳

_کشتار بی‌رحمانه دانش‌آموزان درسال ۱۳۵۷

_تسخیر لانه جاسوسی آمریکا درسال ۱۳۵۸

به «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی»و «روز دانش‌آموز»نام‌گذاری شده است.

به همین جهت ۱۳ آبان درحافظه ی تاریخی ملت غیور ایران ماندگار ومردم انقلابی ایران اسلامی با اقتدا به امام حسین (ع)، با شعار «هیهات مناالذله» به جهانیان اعلام کردند؛ حاشا که ما زیرباز ظلم استکبار جهانی و همدستان آن در منطقه و جهان برویم.

۱۳ آبان به همه مستضعفان جهان آموخت که می‌توانند ظالمان رابه زباله‌دان تاریخ بفرستند، می‌توانند حقانیت خود را با نفی قدرت‌های استعماری اثبات کنند ودیوار ظلم و ستم را بشکنند.

ما مدیران و کارمندان بسیجی ادارات در سطح کل استان همدان هم همانند دیگر اقشار جامعه با آرمان‌های انقلاب و امام و شهداء پیمان بسته و جنایات رژیم منحوس و غاصب صهیونیست و آمریکای جنایت کار را محکوم و با تمام توان خود در زیر پرچم ولایت به راه استکبارستیزی خود تا زمان ظهور منجی عالم بشریّت، حضرت مهدی(عج) ادامه خواهیم داد.

سازمان بسیج ادارات وکارمندان استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار