خبرهای داغ:
حجت الاسلام گلچهره در گفتگو با بسیج:

دانش‌آموزان در تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی نقش محوری دارند

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان گفت: بی شک دانش‌آموزان همان گونه که در پیروزی انقلاب اسلامی و شکل‌گیری آن نقش مهمی داشتند، در تثبیت و تداوم آن نیز دارای نقش محوری هستند.
کد خبر: ۹۵۵۱۲۶۹
|
۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵

حجت الاسلام حسین گلچهره در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: ۱۳ آبان روز تجلی مجاهدت و مبارزه دانش‌آموزان و دانشجویان با رژیم پهلوی و بیعت با رهبر خود با خونشان بود.

وی با بیان اینکه رژیم پهلوی با تجاوز و قتل عام قصد زهره چشم گرفتن داشت، گفت: دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام(ره) هیچ گاه نترسیدند و بی‌نظیرترین حماسه‌های تاریخ را خلق کردند که مردان جنگی جهان مبهوت این رشادت ها شدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان افزود: نقش فعّال و فراموش‌ نشدنی قشر متعهد و با بصیرت دانشجویان آگاه، هویت مسلمانی، خود اتکایی و مبارزه با استکبار را به همگان آموخت، و آن‌ها بودند که با شعار‌های کوبنده و فعالیت‌های خود بر ضد رژیم نقش مهمی در متزلزل کردن پایه‌های حکومت پهلوی داشتند و پیروزی انقلاب اسلامی مرهون فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های جوانان و دانش‌آموزان بود.

وی ادامه داد: بی شک دانش‌آموزان همان گونه که در پیروزی انقلاب اسلامی و شکل‌گیری آن نقش مهمی داشتند، در تثبیت و تداوم آن نیز دارای نقش محوری هستند، آن‌ها پس از انقلاب در طول جنگ تحمیلی برای دفاع از کیان اسلام جنگیدند و در طول این سالیان نیز در عرصه‌های مختلف موجب عزت و اقتدار انقلاب و یاس و نا امیدی دشمنان شده‌اند.

گلچهره گفت: امروز نیز جوانان و نوجوانان در غزه در حال خلق بزرگترین حماسه ی قرن جدید هستند و انشالله به برکت مجاهدت این عزیزان پیروزی نصیبشان خواهد شد و رژیم نحس صهیونیستی از صفحه روزگار محو و نابود خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار