خبرهای داغ:
قوامی‌مشفق:

امروز شعار «مرگ بر آمریکا» در حیاط خلوت آمریکا بلند شده است

همدان-مسئول سازمان بسیج رسانه همدان بابیان اینکه «مرگ بر آمریکا» به معنای مرگ بر سلطه گری، مرگ بر جنگ، مرگ بر استبداد است، گفت: امروز شعار «مرگ بر آمریکا» در حیاط خلوت آمریکا بلند شده است.
کد خبر: ۹۵۵۱۲۶۱
|
۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ناصر قوامی مشفق در سخنرانی پیش از خطبه های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه شهر همدان با اشاره به اینکه امروز دانش آموزان می‌پرسند چرا باید آمریکا را دشمن بدانیم، اظهار کرد: «مرگ بر آمریکا» به معنای مرگ بر ملت آمریکا نیست بلکه به معنای مرگ بر سلطه گری، مرگ بر جنگ، مرگ بر استبداد و مرگ بر غصب و سلطه گری است.

وی ادامه داد: امروز شعار «مرگ بر آمریکا» در حیاط خلوت آمریکا بلند شده است، غصب قاره آمریکا با غارت سرخ‌پوستان توسط اروپاییان به وجود آمد و سرخ‌پوستان این منطقه حاصلخیز را به بند خود کشیدند.

مسئول سازمان بسیج رسانه همدان گفت: آمریکا خودش بزرگترین غاصب است و غارت اموال سرخپوستان و کشتن میلیون ها سرخپوست و به بردگی کشیدن سیاه پوستان را در کارنامه دارد.

وی گفت: براساس تحلیل‌ها و گفتمان امامین انقلاب آمریکا همان شیطان و محور شرارت عالم است اگر چه خود را به دروغ بشردوست معرفی می‌کند.

قوامی مشفق نژاد پرستی آمریکایی را نمونه‌ای بارز از صفات آمریکایی ها برشمرد و ادامه داد: رژیم آمریکا از قبل از انقلاب به فرهنگ غنی ایرانی توهین می‌کرد و آنچه در شان خود بود به مردم ایران خطاب می‌کرد، راه اندازی حق کاپیتالیسیون که به تعبیر امام اگر در قالب آن یک ایرانی سگ آمریکایی را می کشت مواخذه می‌شد از دیگر جنایات آمریکا در حق ایران بود.

وی «مرگ بر آمریکا» را مرگ بر تحریم‌های آمریکایی اعلام کرد و افزود: مرگ کودکان عراقی در اثر تحریم غذا و دارو، تحریم غذا و دارو ونزوئلا، تحریم غذا، دارو و بانکی ملت ایران برای تسلیم شدن در برابر جنایات امریکا از نمونه های ستمگری این رژیم است.

مسئول سازمان بسیج رسانه همدان طرح سوال «چرا عملیات طوفان الاقصی برای کشتار مردم آغاز شد؟» را دنبال کردن هدف رسانه‌ای آمریکا اعلام کرد و افزود: امروز مردم غزه دو راه دارند اینکه یا طعم آوارگی را همچنان بچشند یا اینکه می‌مانند و مبارزه می‌کنند و سرزمین مادری خود را نجات می‌دهند.

وی افزود: اسرائیل با حمایت آمریکا طرح کوچاندن دائمی ملت فلسطین را در سر داشت و اما عملیات طوفان الاقصی موازنه‌ قدرت را تغییر داد و امیدواریم که به برکت خون شهدای مقاومت رژیم غاصب صهیونیست زودتر نابود شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار