خبرهای داغ:
حجت الاسلام رضایی:

دانش‌آموزان بسیجی یکی از اقشار تاثیرگذار در دوران دفاع مقدس بودند/ جهاد تبیین باید با قوت صورت بگیرد

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: دانش‌آموزان بسیجی با تقدیم بیش از ۳۰ هزار شهید در دوران دفاع مقدس یکی از اقشار تاثیرگذار در پیروزی‌ها بودند.
کد خبر: ۹۵۵۱۱۳۳
|
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹

حجت الاسلام علی رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان، ضمن تبریک هفته بسیج دانش‌آموزی در رابطه با نقش جوانان و نوجوانان در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس بیان کرد: اگر تاریخ انقلاب اسلامی را مرور کنیم، می‌بینیم در دوران انقلاب و پس از آن، جوانان و نوجوانان نقش مهمی را در آن ایفا کردند.

وی گفت: امام (ره) در سال ۱۳۴۲ که این انقلاب را بنیانگذاری کردند، وقتی از ایشان پرسیده شد، یاران شما کجا هستند، فرمودند در گهواره هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: بخش عمده‌ای از جوانان عزیزی که در جبهه به شهادت رسیدند تقریباً به همان‌هایی برمی‌گردد که امام (ره) اشاره کرده بودند.

وی گفت: جوانان برومند، شایسته و با استعداد، دانشجو‌های تحصیل کرده در میدان نبرد حاضر شدند و از جانشان گذشتند تا عزت و سربلندی برای ایران اسلامی و اسلام به وجود آوردند و خوب است بدانیم دانش‌آموزان بسیجی با تقدیم بیش از ۳۰ هزار شهید در دوران دفاع مقدس یکی از اقشار تاثیرگذار در پیروزی‌ها بودند، که یادشان را گرامی می‌داریم.

وی گفت: دشمنان انقلاب هم به اهمیت و نقش جوانان پی برده‌اند و در یک جنگ ترکیبی به دنبال تغییر اذهان جوان‌ها هستند، بنابراین باید با قوت جهاد تبیین صورت بگیرد و موفقیت‌های نظام را برای جوانان بیان کنیم؛ باید به سوالات و شبهاتی که در ذهن جوان به وجود آمده جواب درست بدهیم تا به آینده امیدوار شوند و در راستای اعتلای انقلاب تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار