خبرهای داغ:
ترکاشوند:

مهمترین مقوله ایجاد امید بین مردم، خدمت صادقانه برای حل مشکلات است

همدان-مسئول بسیج ادارات استان همدان با تأکید بر اجرای اقدامات با روحیه انقلابی و جهادی گفت: مهمترین مقوله ایجاد امید و رضایتمندی در بین کارمندان و مردم، خدمت صادقانه و شبانه‌روزی برای حل مسئله و مشکلات است.
کد خبر: ۹۵۵۳۷۴۶
|
۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج همدان، نشست هم اندیشی پایگاه‌های بسیج ادارات شهرستان تویسرکان با حضور مسئول بسیج ادارات استان همدان به میزبانی حوزه بسیج ادارات شهرستان تویسرکان در اداره جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار شد.

مسئول بسیج ادارات استان همدان در این نشست به رسالت بسیج در ادارات و نیز اقداماتی که می‌تواند با روحیه انقلابی و جهادی در ادارات ایجاد امید و رضایتمندی در بین کارمندان و مردم کند اشاره کرد.

امیر ترکاشوند افزود: مهمترین مقوله ایجاد این امید و رضایتمندی خدمت صادقانه و شبانه‌روزی برای حل مسئله و مشکلاتی است که در شهرستان و جامعه وجود دارد.

اصغری، رئیس جهاد کشاورزی شهرستان تویسرکان در این نشست که ، ، گزارشی از فعالیت‌های انجام شده و برنامه‌های در دست اقدام این اداره ارائه داد.

در ادامه فرماندهان و رابطان خواهر پایگاه‌های بسیج ادارات به ارائه برنامه‌های پایگاه‌های خود و همچنین پیشنهادات و انتقادات خود پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار