خبرهای داغ:

شاداب سازی ۱۶۱ مدرسه خوزستان در طرح شهید عجمیان

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان از شاداب سازی ۱۶۱ مدرسه استان در طرح شهید عجمیان خبر داد.  
کد خبر: ۹۵۵۱۳۴۲
|
۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان مسعود حمیدی‌نژاد مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان امروز در آیین رونمایی از دستاورد‌های طرح شهید عجمیان با اشاره به ضرورت ه‌مندی از ظرفیت بزرگ گروه‌های جهادی گفت: شاداب سازی ۱۶۱ مدرسه استان با استفاده از طرح شهید عجمیان و بهره مندی از گروه‌های جهادی انجام گرفت.

او با بیان اینکه بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار در خوزستان با مشارکت گروه‌های جهادی و مردمی صورت گرفت، افزود: گروه‌های جهادی و مردمی ظرفیت عظیم برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش است.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان می‌گوید: قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی با اجرای طرح شهید عجمیان در مناطق مختلف و به ویژه کم برخوردار به دنبال بهسازی، تعمیر میز و نیمکت و رنگ آمیزی و شاداب سازی فضای مدارس منطق کم برخوردار است.

آقای حمیدی نژاد ادامه داد: تعداد ۲۱۹ مدرسه دیگر در طرح شهید سید روح الله عجمیان در دستور کار قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر استان قرار دارد که با همکاری قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی کشور با تخصیص اعتبار کمکی و از محل اعتبارات استانی و همکاری اداره کل نوسازی استان تا پایان سال تحصیلی شاداب سازی و رنگ آمیزی خواهند شد.

این طرح با همکاری خیرین، کادر آموزشی و اجرایی مدارس، دانش آموزان، گروه جهادی، بسیج دانش آموزی و دانشجویی و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس انجام گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار