به همت حوزه مقاومت بسیج شهدای دانش آموز سپاه امام حسین(ع) دلوار مراسم گرامیداشت شهادت دانش آموز شهید حسین فهمیده در مدرسه ابتدایی شهید رئیسعلی دلواری شهر دلوار برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۰۶۸۳
|
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰

برگزاری مراسم گرامیداشت شهادت شهید فهمیده در مدرسه شهید رئیسعلی دلوار شهر دلوار

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، به همت حوزه مقاومت بسیج شهدای دانش آموز سپاه امام حسین(ع) دلوار مراسم گرامیداشت شهادت دانش آموز شهید حسین فهمیده در مدرسه ابتدایی شهید رئیسعلی دلواری با حضور سرهنگ پاسدار سید ایوب موسوی فرمانده سپاه امام حسین(ع) دلوار برگزار شد.

سرهنگ پاسدار سید ایوب موسوی فرمانده سپاه امام حسین(ع) دلوار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و شهید حسین فهمیده گفت: شهید والامقام حسین فهمیده از جمله هزاران دانش آموز مخلص بسیجی بود که با نثار خون پاک خود ضمن تثبیت انقلاب اسلامی، حقانیت و پیروزی ملت ما در حماسه جنگ تحمیلی را نیز تضمین کرد.

سرهنگ پاسدار سید ایوب موسوی در ادامه افزود: حتما و یقینا روحیه ایثار و شهادت طلبی در بین نوجوانان و جوانان کشور ما وجود دارد و با الگو پذیری از شهادت شهید حسین فهمیده نوجوان ۱۳ ساله دوران دفاع مقدس همچنان در راستای آرمان‌های انقلاب و شهدا استقامت خواهند کرد.

تصریح کرد: امروزه شاهد نقش آفرینی بسیاری از دانش آموزان در صحنه‌های مختلف علمی، فرهنگی، قرآنی، تربیتی، ورزشی، و... هستیم که با هم افزایی ایجاد شده بین مجموعه بسیج و آموزش و پرورش با بسترسازی این زمینه‌ها می‌توانند موجبات ظهور توانمندی بیشتر دانش آموزان را فراهم نمایند و شاهد شکوفایی این عزیزان در صحنه‌های مختلف ملی و بین‌المللی باشیم.

در پایان این مراسم نیز جهت تجدید میثاق با آرمان های شهدا وصیت نامه شهید حسین فهمیده توسط یکی از دانش آموزان در این مراسم قرائت شد.

برگزاری مراسم گرامیداشت شهادت شهید فهمیده در مدرسه شهید رئیسعلی دلوار شهر دلوار

برگزاری مراسم گرامیداشت شهادت شهید فهمیده در مدرسه شهید رئیسعلی دلوار شهر دلوار

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار