فرمانده سپاه استان قم گفت: اگر از آمریکا و هم پیمانانش کوچکترین غلطی سر بزند، ما پایگاه‌هایشان را در منطقه خلیج فارس، دریای عمان و اقیانوس‌های اطراف را تا جایی که برد موشک‌هایمان برسد، در آن واحد به قبرستان تبدیل می‌کنیم.
کد خبر: ۹۵۵۰۴۳۳
|
۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در جمع فرماندهان پیشگام بسیج دانش‌آموزی استان قم سه عنصر اصلی ایمان، جهاد و شهادت را عامل پیروزی انقلاب اسلامی در این ۴۵ سال دانست و اظهار داشت: انگیزه شهدا، دفاع از اسلام، دفاع از انقلاب، حمایت از امام و رهبری و در واقع زنده نگه داشتن این حرکت عظیم جمهوری اسلامی از عوامل پیروزی انقلاب و جبهه مقاومت بود.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) با بیان سه هدف اصلی امام خمینی(ره) از تشکیل انقلاب اسلامی گفت: سه هدف اصلی امام از تشکیل انقلاب اسلامی، ریشه‌کن کردن نظام شاهنشاهی، تشکیل جمهوری اسلامی و رساندن پرچم انقلاب به دست امام زمان(عج) بود.

سردار‌موحد با بیان اینکه اسلام ناب محمدی، ملت بزرگ، دشمن بزرگ و رهبر بزرگ محبت‌های بزرگ الهی بر ملت ایران است، یادآور شد: وجود دشمنان بزرگ و فتنه‌های سنگین آنها سبب رشد و پیشرفت ما شده و اگر دشمنان ما قدرتمند نبودند، این حجم از دستاورد و پیشرفت حاصل نمی شد.

وی با اشاره سخن رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی که فرمودند: رژیم صهیونسیتی به‌دست مردم فلسطین ریشه کن خواهد شد، اذعان کرد: رژیم صهیونیستی رفتنی است و جوان‌های مقاومت و فلسطینی آماده تر از همیشه هستند.

اگر از آمریکا و اسرائیل غلطی سر بزند، پایگاه‌های آنها را به قبرستان تبدیل می‌کنیم

فرمانده سپاه قم با اشاره بر سخن مقام معظم رهبری که فرمودند: که اگر اسراییل غلطی بکند، ما تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم، تصریح کرد: ما امروز آماده‌تر از همیشه هستیم. اگر آمریکا و هم پیمانانش بخواهند کوچکترین غلطی بکنند، ما پایگاه‌هایشان را در منطقه خلیج فارس، دریای عمان و اقیانوس‌های اطراف را تا جایی که برد موشک‌هایمان برسد، در آن واحد تبدیل به قبرستان می‌کنیم.

سردار موحد دانش‌آموزان و دانشجویان را آماج و هدف اصلی جنگ شناختی دشمن دانست و خاطرنشان کرد: محوریت جنگ ترکیبی، جنگ شناختی است که جوان و نوجوانان ما را مورد هدف قرار داده است. باید با جهل مقابله کنیم تا عملیات روانی دشمن بی اثر بشود.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) با بیان اینکه دانش‌آموزان و دانشجویان، امروز درخط مقدم هستند، ابراز کرد: امروز دانش‌آموزان، دانشجویان و اساتید در خط مقدم هستند و ما از آن‌ها پشتیبانی می‌کنیم.

سردار موحد با تاکید بر اینکه دانش آموزان در مناسبت‌های ملی و مذهبی باید نقش آفرین باشند و محیط مدارس را با فعالیت‌های خود با نشاط نمایند گفت: روز قدس، ۲۲ بهمن، ۱۳ آبان و مناسبت‌های مختلف در کشور بهانه‌های خوبی هستند که دانش اموزان می‌توانند فعالیت‌های مختلف دانش آموزی را با هدف ایجاد امید، نشاط معنوی و افزایش انگیزه درمدارس برگزاری کنند.

وی افزود: برگزاری اردو‌های پیشرفت برای دانش آموزان در خصوص آشنایی با موفقیت‌ها و پیشرفت‌های مختلف علمی و صنعتی استان یک ضرورت است و این اردو‌ها با بازدید دانش‌آموزان از صنایع پیشرفته در شهرک شکوهیه که در دوران تحریم نیاز‌های کشور را رفع می‌کنند، صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار