خبرهای داغ:
یک فعال گردشگری:

اندیمشک نیازمند توسعه زیرساخت‌های گردشگری است

آریا فر گفت: وجود جاذبه‌های گردشگری شرط لازم برای انجام فعالیت مربوط به حوزه گردشگری است، اما کافی نیست.
کد خبر: ۹۵۵۰۳۸۶
|
۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵

امیر آریافر با اشاره به این‌که وجود جاذبه‌ها از مهمترین دلایل مسافرت مردم به مقصد گردشگری است اظهار کرد: وجود جاذبه‌های گردشگری شرط لازم برای انجام فعالیت مربوط به حوزه گردشگری است، اما کافی نیست.

او یادآوری کرد: شرط کافی برای توسعه گردشگری وجود تاسیسات و خدمات رفاهی است تا بتواند نیاز‌های مسافران را در حد مطلوب برآورده سازد.

این دوستدار میراث فرهنگی تاکید کرد: توسعه گردشگری به دلیل گستردگی این حوزه بدون برنامه‌ریزی اصولی و مدیریت صحیح امکان‌پذیر نیست.

او گفت: یکی از منافع توسعه مناسب و اصولی زیرساخت‌های گردشگری در اندیمشک کاربرد آن‌ها در حفاظت از محیط زیستی است که در آن زندگی می‌کنیم.

آریافر بیان کرد: گرچه بسیاری از زیرساخت‌ها با هدف توسعه گردشگری ایجاد می‌شود، اما مردم ساکن در جامعه میزبان نیز از این امکانات استفاده می‌کنند و این امر میزان رضایت از زندگی مردم بومی را نیز افزایش می‌دهد.

او همچنین با اشاره به نقش مهم ارایه خدمات در توسعه گردشگری گفت: برای ارایه تسهیلات و خدمات گردشگری مطلوب در شهرستان اندیمشک ابتدا باید زیرساخت‌هایی تامین شود، زیرا این شهرستان هم‌اکنون از لحاظ زیرساخت گردشگری مشکل دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها