خبرهای داغ:
همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت:مطالبه نیروهای انقلابی و ارزشی، مختومه شدن پرونده شهید«نظری» واجرای حکم قصاص قاتل شهید است، خانواده شهدا و بسیجیان از طولانی شدن پرونده رنجور هستند.
کد خبر: ۹۵۴۹۸۳۳
|
۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام الیاس نجاری در مراسم سالگرد شهید مدافع امنیت، پاسدار «علی نظری» در سپاه انصارالحسین(ع) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: شهدا خواستند دین زنده بماند و با اهدای جان خود درخت تنومند انقلاب را آبیاری کردند.

وی با بیان اینکه شهدا از جان خود گذشتند تا امروز ما در امنیت باشیم، گفت: امروز با شهید «نظری» عهد و پیمان می‌بندیم تا جان در بدن داریم تا آخرین قطره خون راه شهدا را ادامه دهیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: خانواده شهدا، رزمندگان، ایثارگران و بسیجیان عزیز از طولانی شدن پرونده شهید نظری رنجور هستند و مطالبه همه تعیین تکلیف این پرونده است.

وی با بیان اینکه از مطالبات نیروهای انقلابی و ارزشی، مختومه شدن پرونده شهید «نظری» و اجرای حکم قصاص قاتل شهید است، گفت: تاچه زمانی باید این پرونده استمرار یابد؟ از مسئولین مربوطه می‌خواهیم هر چه سریع‌تر به این موضوع رسیدگی کنند تا این رنج پایان یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار