خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در جمع جهادگران خوزستان گفت: جبهه جهانی خدمت‌رسانی برخاسته از جهادگران و همین نسلی است که مقام معظم رهبری فرمودند؛ به عنوان نسل سرنوشت ساز در نبرد تمدنی بزرگ نقش آفرین هستند.
کد خبر: ۹۵۴۹۸۰۶
|
۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ سردار سرتیپ دوم محمد زهرایی در نشست صمیمی با مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، گروه های جهادی و قرارگاه های جهادی بسیج سازندگی خوزستان عنوان داشت : هر کجا هر فعالیت و اقدامی می‌خواهد صورت بگیرد قطعاً رد پای جهادگران به صورت مستقیم و مستمر نقش آفرین در آنجا دیده می‌شود به دنبال تحقق جبهه جهادی جهانی خدمت‌رسانی برخواسته از اراده‌های پولادین جهادگران و همین نسلی که مقام معظم رهبری فرمودند نسل سرنوشت ساز هستند و در نبرد تمدنی بزرگ بین جبهه حق و استکبار نقش آفرین هستند.

جبهه جهانی خدمت رسانی برخاسته از جهادگران است /نسلی سرنوشت ساز در نبرد تمدنی بزرگ

سردار زهرایی گفت: خوزستان ۸ سال در مقابل یک رژیم تا بن دندان مسلح که توسط ۶۰ کشور حمایت می‌شد ایستادگی کرد از کیان و ناموس، وطن، مقاومت و دفاع کرد شایسته بهتر از این‌ها می‌باشد.

وی ادامه داد: استان خوزستان منابع طبیعی زیرزمینی و رو زمینی و نیروی انسانی زیادی دارد. حق نیست که در فقر و محرومیت باشد بیشتر از این و بهتر از این باید به مردم خوزستان رسیدگی کرد اگر کوتاهی صورت گرفته باید جبران شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور بیان کرد: بخشی از موضوعات در محرومیت زدایی مثل تامین آب شرب و آبخیز  حل شدنی است، اما بیش از این و بیشتر باید سرمایه‌گذاری کلان انجام شود و به اقتصاد منطقه رسیدگی شود.

سردار زهرایی اظهار داشت: به عنوان بسیج سازندگی اعلام آمادگی می‌کنیم هر کجا که استانداری خوزستان جهت ارتقا و محرومیت زدایی و پیشرفت منطقه ای با ظرفیت گروه های جهادی اقدام کند، ما در کنارشان هستیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار