خبرهای داغ:
سردار علی ملک شاهکوهی گفت: اولویت اول ما باید تربیت بچه های در طراز انقلاب اسلامی باشد و غیر از تربیت قهرمانی باید تربیت اسلامی هم بشوند.
کد خبر: ۹۵۴۹۷۵۹
|
۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱

ورزش همگانی باید در ادارات احیا شود/ورزشکاران غیر از تربیت قهرمانی باید تربیت اسلامی شوند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در همایش مدیران تربیت بدنی رده های سپاه و مدیران ادارات تربیت بدنی شهرستانهای استان گفت: عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان نشان می دهد که یک جهش هفتاد هشتاد درصدی را داشته ایم و این باعث خرسندی ما می شود.

وی افزود: اینهمه فشار دشمنان برای به ما بخاطر دین ماست چون آنها با دین ما مشکل دارند و ورزش و هیئت های ورزشی بهترین بستر برای اشاعه فرهنگ ورزش دینی است.

ملک شاهکوهی با اشاره به اهمیت ورزش همگانی در ادارت اظهار داشت: از اداره کل ورزش و جوانان می خواهم که ورزش همگانی را در ادارت مختلف فعال کنند تا کارمندان ما دچار خستگی و افسردگی حین کار نشوند.

فرمانده سپاه نینوا اذغان داشت: دو جا در استان بسیار مهم است یکی آموزش و پرورش و دیگری اداره ورزش و جوانان چرا که اکثر جوانان ما در اختیار اینها هستند.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان تصریح کرد: باید یک کارگروه دینی، اخلاقی و ورزشی تشکیل شود چون انقلابی بودن به حرف نیست و به عمل است و سلامت و کیفیت کار بسیار مهم است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اولویت اول ما باید تربیت بچه های در طراز انقلاب اسلامی باشد و غیر از تربیت قهرمانی باید تربیت اسلامی هم بشوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار