خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) از حوزه‌های مقاومت بسیج شهید محمد منتظری و شهیده نسرین افضل بازدید کرد.
کد خبر: ۹۵۴۹۲۴۲
|
۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) از حوزه‌های مقاومت بسیج شهید محمد منتظری و شهیده نسرین افضل و دو پایگاه مقاومت خواهران نسیبه و برادران شهید امینی بیات در قم بازدید کرد.

سردار موحد ضمن بازدید از پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج، در نشست صمیمی با اعضای شورای حوزه‌ شهیده نسرین افضل اظهار داشت: نظام اسلامی مدیون بسیجی‌ها است و شما بسیجیان نشان دادید که کلید طلایی این انقلاب هستید. 

فرمانده سپاه استان قم با بیان اینکه محور اصلی جنگ دشمن، جنگ شناختی است گفت: امروز درگیر جنگ شناختی هستیم و دشمن با استفاد از رسانه‌، فضای مجازی، ماهواره و ... روی ذهن و افکار دانش آموزان، دانشجویان، جوانان و نوجوانان کار می‌کند. 

وی با اشاره سخن مقام معظم رهبری که فرمودند: خرمشهرها در پیش است اما نه در عرصه جنگ نظامی بلکه در یک عرصه سخت‌تر از جنگ سخت، عنوان کرد: دشمن، قلوب و اذهان جوان و نوجوانان ما را اشغال کرده است و باید این خرمشهرها را آزاد کنیم.

بازدید فرمانده سپاه استان قم از ۲ حوزه‌ و پایگاه مقاومت بسیج در قم

سردار موحد با تاکید بر ایجاد تعامل بین مدرسه، بسیج و مسجد تصریح کرد: با ایجاد تعامل بین بسیج و مسجد با مدارس میتوان نقشه دشمن را بیش از پیش خنثی کرد.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) با تاکید بر بحث مشارکت در انتخابات اظهار داشت: با جهاد تبیین باید زمینه مشارکت مردم در انتخاب را فراهم کرد.

وی تصریح کرد: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: دشمن ایمان و امید را آماج قرار داده است،وظیفه ماست که در راستای تقویت ایمان و امید در جامعه تلاش کنیم. 

بازدید فرمانده سپاه استان قم از ۲ حوزه‌ و پایگاه مقاومت بسیج در قم

در این بازدید، فرماندهان و اعضای شورای پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج به ارائه گزارش از عملکرد فعالیت‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات