فرمانده مرکز مقاومت بسیج امام حسین(ع) دلوار در جلسه هماهنگی اردوهای راهیان نور دانش آموزی با رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه دلوار از اعزام 120 دانش آموز دلواری به اردوی راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۹۲۰۱
|
۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱

اعزام 120 داشن آموز دلواری به اردوی راهیان نور

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، فرمانده مرکز مقاومت بسیج امام حسین(ع) دلوار در جلسه هماهنگی اردوهای راهیان نور دانش آموزی با رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه دلوار گفت: اردوی راهیان نور دانش‌آموزی بخش ساحلی دلوار از 20آبان‌ ماه آغاز می شود.

سرهنگ پاسدار سید ایوب موسوی فرمانده مرکز مقاومت بسیج امام حسین(ع) دلوار در  این جلسه عنوان داشت:  برگزاری اردوی راهیان نور بزرگترین برنامه فرهنگی در سطح کشور است که به همکاری و پشتیبانی دستگاه‌های مختلف اجرایی جهت برگزاری هر چه بهتر این برنامه نیاز است.

سرهنگ پاسدار سید ایوب موسوی در ادامه افزود: سال گذشته با همکاری و هماهنگی بسیج دانش آموزی و اداره آموزش و پرورش منطقه بخش دلوار توانستیم بیش از 200 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر را به اردوی راهیان نور اعزام نماییم.

موسوی خاطرنشان کرد: حضور در مناطق عملیاتی و اردوهای راهیان نور دانش آموزی سبب هویت آفرینی برای نسل نوجوان و جوان جامعه امروز ما خواهد شد.

وی در پایان اظهار داشت: امسال نیز به حول قوه الهی با همکاری و هماهنگی با اداره آموزش و پرورش منطقه بخش دلوار 120 نفر از دانش آموزان این بخش در قالب 3 اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب غرب اعزام خواهند شد.

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار