خبرهای داغ:
شاهرود_ طرح شهید طوقانی در هنرستان کار و دانش محمدی با حضور معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۴۹۰۰۸
|
۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵

آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، این طرح به منظور آشنایی دانش آموزان با ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای در صبحگاه مدارس انجام می‌شود.
سید محمد موسوی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود در آیین افتتاح این طرح، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید طوقانی که مروج ورزش زورخانه‌ای در جبهه دفاع مقدس بود و در سن ۱۴ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد گفت: اجرای این طرح به تقویت ساحت‌های زیستی بدنی، زیبایی شناختی و هنری و اعتقادی عبادی اخلاقی کمک می‌کند و زیربنای سجایای اخلاقی نظیر جوانمردی، بزرگ منشی اقتدا به مولا امیرالممنین را در دانش آموزان به همراه خواهد داشت.
در حاشیه این برنامه، از معلم تربیت بدنی این واحد آموزشی تقدیر به عمل آمد.
افتتاح کفپوش ورزشی فضای باز (تایل کورت) مدارس فجر و فرهنگ شاهرود
همچنین همزمان با هفته تربیت بدنی، در راستای توسعه و تجهیز مدارس به سالن‌های ورزشی استاندارد، کفپوش ورزشی فضای باز (تایل کورت) در مدارس فجر و فرهنگ با حضور سید محمد موسوی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان، علی اصغر رضایی معاون پرورشی و تربیت بدنی و علی اکبر آقایی کارشناس این حوزه، افتتاح شد.
لازم به ذکر است، این پروژه در قالب طرح شهید سلیمانی به متراژ ۳۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال به انجام رسید و اولین پروژه تایل کورت در مدارس شهرستان شاهرود است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار