خبرهای داغ:

سرکشی شبانه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرخه از خانه محروم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرخه از یکی از منازل محروم و معسر در روستای عبدالخان پائین بخش مرکزی کرخه، که یکی از محله‌های اسلامی شهرستان است بازدید و دستورات لازم را صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۴۸۹۴۸
|
۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرخه ، در راستای رسالت های قرارگاه محرومیت زدایی سپاه شهرستان کرخه، یکی از منازل محروم و معسر در روستای عبدالخان پائین بخش مرکزی کرخه، که یکی از محله های اسلامی شهرستان است بازدید و دستورات لازم را صادر کرد.

سرگرد پاسدار قاسم گوروی در این بازدید با اشاره به رویکرد بسیج در راستای محرومیت زدایی گفت: احداث خانه های محروم برای اقشار آسیب پذیر گامی در جهت محرومیت زدایی در مناطق مختلف شهری و روستائی است.

وی گفت:سپاه شهرستان در این راستا یک قطعه زمین به متراژ ۱۰۰ متر را برای این خانه محروم اهدا نمود و توسط گروه های جهادی اقدام به ساخت آن قطعه نمودند،که پیشرفت خوبی از جمله( پی، شناژ، دیوار چینی و تیرچه و کاشی کاری کف) داشته و همچنین فرمانده ناحيه خطاب به مسئول سازمان بسيج سازندگی ناحیه در خصوص تکمیل باقیمانده آن خانه دستورات لازم را صادر و فرمودند. ان شاء الله در آینده نزدیک این خانه از وضعیت فعلی که جای سکونت آنها در شأن آن خانواده بزرگوار نمی باشد خارج، و در سریعترین زمان ممکن در خانه جدید مستقر شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار