به همت خیر نیک اندیش؛

مرکز خدمات جامع سلامت در گلمکان آماده بهره برداری شد

رئیس شورای اسلامی شهر گلمکان خراسان رضوی گفت: به همت خیر نیک اندیش، مرکز خدمات جامع سلامت در این شهر گردشگری آماده بهره برداری است.
کد خبر: ۹۵۴۸۸۹۸
|
۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴

به همت خیر نیک اندیش مرکز خدمات جامع سلامت در گلمکان آماده بهره برداری شد

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گلبهار، حمیدرضا نظام خواه در دیدار با شهردار گلمکان و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد در تشریح این خبر اظهار کرد: این مرکز با مشارکت خیرنیک اندیش "سروش عابدی" در مدت یکسال ساخته شده است.

وی تصریح کرد: رفع مشکلات زیر ساختی به منظور ارتقاء شاخص های رفاه اجتماعی و بهداشتی درمانی از رویکرد های اصلی شورا و شهرداری گلمکان است.

نظام خواه افزود: مشارکت خیرین برای رفع مشکلات زیر ساختی مثل: اجرای طرحهای بهداشتی درمانی درگلمکان بی نظیر است و باید دراین زمینه گام برداشته شود.

شهردار گلمکان هم اظهار کرد: یکی از مولفه های اهمیت احداث مراکز خیرساز، در راستای تحقق اصل دسترسی عادلانه شهروندان و گردشگران و در نهایت تعالی و ارتقا سطح سلامت است.

علی اکبر خوشبخت نیا تأکید کرد: از خیرین که با دغدغه مندی و احساس مسئولیت حوزه ارتقاء خدمات درمان و سلامت شهری ورود کردند و یاری رسان هستند تشکر و قدردانی می کنیم.

در این دیدار شبستری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان رضوی نیز در جهت نصب دکل اینترنت و تجهیزات پزشکی در مرکز خیرساز قول مساعدت داد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار