خبرهای داغ:
حجت الاسلام غفاری:

حماس و گروه‌های مقاومت ابهت و هیمنه اسرائیل را در مقابل چشم جهانیان شکستند

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه اسدآباد گفت: حماس و گروه‌های مقاومت جهاد اسلامی ابهت و هیمنه اسرائیل را که برای به دست آوردن آن دست به هر کاری زده بود، در مقابل چشم جهانیان شکستند و فرو ریختند.
کد خبر: ۹۵۴۸۵۶۴
|
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمد غفاری در نشست بصیرتی اولیاء و مربیان در دبیرستان نمونه دولتی شهید سلیمانیان اسدآباد اظهار کرد: اتفاقاتی که این روزها در فلسطین اشغالی توسط حماس و گروه‌های مقاومت جهاد اسلامی می‌افتد بی نظیر و بدونه تردید یک معجزه الهی است.

وی افزود: این اتفاق ابهت و هیمنه اسرائیل را که برای به دست آوردن آن دست به هر کاری اعم از کودک کشی و قتل عام زنان و کودکان زده بود، در مقابل چشم جهانیان شکست و فرو ریخت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه اسدآباد گفت: شکست نظامی و دفاعی، همچنین شکست اطلاعاتی و عملیاتی که رژیم صهیونستی در این جنگ آن هم نه از ایران و نه از حزب الله لبنان و انصارالله یمن، بلکه از یک گروه کوچک به نام حماس خورد بر فضاحت این شکست افزود.

وی عنوان کرد: نتیجه این جنگ هر چه که باشد پیروزی از آن محور مقاومت و رزمندگان جبهه حق یعنی اسلام خواهد بود و رژیم غاصب و کودک کش در باتلاق این جنگ بلعیده خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار