خبرهای داغ:

بیانیه بسیج رسانه ملایر در محکومیت حملات رژیم منحوس صهیونیستی به زنان و کودکان بی پناه غزه

همدان- بسیج رسانه ملایر در محکومیت حملات رژیم منحوس صهیونیستی به زنان و کودکان بی پناه غزه بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۴۸۴۷۱
|
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بسیج رسانه ملایر در محکومیت حملات رژیم منحوس صهیونیستی به زنان و کودکان بی پناه غزه بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانه آمده است: رژیم غاصب و منحوس صهیونیستی در اقدامی هولناک و غیر انسانی با هدف قراردادن غیرنظامیان به ویژه زنان و کودکان، ماهیت ضدبشری خود را به دنیا مخابره کرده تا ثابت کند برای رسیدن به اهداف شوم خود بی توجه به ادعاهای پوشالی حقوق بشری خود زنان و کودکان را نشانه گرفته تا دنیا بار دیگر حرمله‌های زمانه را بشناسد و بداند که خوی وحشی‌گری اسرائیل غاصب و هم پیمانانش چنان از عزّت و عزمِ زنان و مادرانه‌هایِ قاسم پرورشان بیم دارند که به جای مقابله و مبارزه با نظامیان، شیرزنانِ مقاومت یعنی پرورش دهندگان سروقامتانِ جبهه مقاومت را در تیررس وحشیانه‌ترین رفتارهای غیرانسانی خود قراردادند تا به خیال خام خود به اهداف پوشالی خود دست پیدا کنند.

این بیانیه می‌افزاید: حال که رژیم منحوس صهیونیستی میدانِ مبارزه کذایی‌اش را از مردان و نظامیان به سمت شهید کردن زنان و کودکان تغییر داده است، بداند که میدانِ مبارزه زنان، میدانی مادرانه به سبکِ  «امِّ وهبِ» کربلا به فرماندهی  «فرمانده زینب (س)» است که هر کدامشان لشکری به وسعت تاریخ دارند و رجزشان  «مارایتُ الا جمیلاست»، بانوانی که در میدانِ جهاد چنان از حریمِ رسالتِ زینبی تأسی می گیرند که لشکریانِ یزیدِ امروز را همچون رجز زینبیِ واقعه کربلا به ستوه می‌آورند.

در این بیانیه آمده است: و اما در مورد سکوت بسیاری از کشورها و سازمان ملل باید گفت: ای مدعیان دروغین حقوق بشر که در برابر این حوادث سکوت کرده اید و وقیحانه حمایت های همه جانبه خود از این رژیم سفاک را ادامه می دهید، و در کنار ظالم بر مظلوم می تازید، چه جوابی برای بشریت دارید؟ آیا چشم‌هایتان این کودک کشی‌ها و ضعیف کشی‌ها را نمی‌بیند یا گوش‌هایتان چنان سنگین شده که فریاد مظلومیت کودکان و زنان و مردم مظلوم فلسطین را نمی‌شنود؟ البته دیری است که ما حقیقت حقوق بشرتان را شناخته‌ایم!

در پایان این بیانیه اشاره می‌کند: بسیج رسانه ملایر جنایات ددمنشانه رژیم منحوس صهیونیستی را محکوم کرده و با ابراز همدردی با زنان و مادران شهدای فلسطینی، در این مسیر گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا هستیم.

امیدواریم به فضل الهی وعده حقیقی پیروزی جبهه مقاومت و نابودی این غده سرطانی یعنی رژیم صهیونیستی هرچه سریع‌تر محقق شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار