سردار نوری گفت:دشمنان با تمام تلاش و فشارهای وارد بر ملت ایران و کشورهای اسلامی، نتوانسته‌اند جلوی تفکر انقلابی و ظلم ستیزی و دفاع از محرومین را بگیرند.
کد خبر: ۹۵۴۸۰۵۷
|
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار روح‌الله نوری، جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در اجلاسیه شهدای وحدت  که در تالار فردوسی زاهدان با حضور سران طوایف، عشایر، معتمدین، ریش سفیدان، خانواده معظم شهدا در تالار فردوسی زاهدان برگزار شد، گفت: دشمنان با تمام تلاش و فشارهای وارد بر ملت ایران و کشورهای اسلامی، نتوانسته‌اند جلوی تفکر انقلابی و ظلم ستیزی و دفاع از محرومین را بگیرند.

وی افزود: ما نباید غفلت کنیم همچنین نباید زبان دشمن شویم باید مراقبت کنیم در حوزه‌هایی که مسوول هستیم نگذاریم جوانان و فرزندان ملت را با شعارها فریب دهند.

سردار نوری بیان کرد: جوانان این کشور در جنگ هشت ساله و دوران دفاع مقدس جانانه ایستادگی کرده و اجازه تجزیه کشور را به دشمنان ندادند.

فرمانده قرارگاه قدس منطقه‌ای نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور نیز در این اجلاسیه گفت: درچند روز گذشته شاهد پیروزی‌های جبهه مقاومت بودیم پیروزی که در طول ۷۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده و رژیم صهیونیست را در ورطه نابودی قرار داده است امید داریم مجاهدت، مقاومت و ایستادگی رزمندگان و هم‌افزایی همه رده‌های مقاومت این پیروزی را به سرانجام رساند.

سرتیپ پاسدار سید حسن مرتضوی افزود: امروز شاهد این هستیم که تفکر نگاه سردار شهید شوشتری به‌عنوان الگو در جای‌جای جنوب شرق کشور در فکر، ذکر و شرایط کاری آحاد مسوولان جا بازکرده است نگاه، کلام و نظر این شهید بزرگوار را در حرکات، تدابیر و برنامه‌ریزی بسیاری از دولتمردان می‌بینیم.

گفتنی است، در پایان چهاردهمین یادواره شهدای وحدت و امنیت سیستان و بلوچستان سردار «حسین الماسی» به عنوان فرمانده قرارگاه شهید میرحسینی و سرهنگ «سید محمد حسینی» به عنوان فرمانده تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی معرفی شدند، همچنین از تندیس «شهید نورعلی شوشتری» در این مراسم رونمایی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار