خبرهای داغ:
تیپ مستقل ۸۳ روحانیون رزمی و تبلیغی امام جعفر صادق (ع) با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حملات وحشیانه اسرائیل به مردم غزه اعلام کرد: حمله به بیمارستان المعمدانی جنایتی جنگی و با بمباران هیروشیما و ناکازاکی قابل مقایسه است.
کد خبر: ۹۵۴۷۶۵۸
|
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، بیانیه تیپ مستقل ۸۳ روحانیون رزمی و تبلیغی امام جعفر صادق(ع) بدین شرح است:

 

پیامبر گرامی اسلام(ص) فرمودند:

« مَنْ سَمِعَ رَجُلًا يُنَادِی يَا لَلْمُسْلِمِينَ فَلَمْ يُجِبْهُ فَلَيْسَ بِمُسْلِم ‏»

(كسی كه فریاد انسانی را بشنود که از مسلمانان کمک می‌خواهد و پاسخ ندهد مسلمان نیست)

جنایت هولناک بمباران بیمارستان المعمدانی غزه توسط رژیم سفاک و کودک‌کش اسرائیل که منجر به کشته و زخمی شدن هزاران نفر از مردم مظلوم و بی‌پناه غزه شد، بی‌سابقه ترین جنایت جنگی است که به اعتراف سیاسیون و خبرنگاران جهان نمونه آن در جنگ‌های هولناک ویتنام و کره نیز سابقه ندارد. استفاده بی‌قید و بند از سلاح‌های نامتعارف بر سر مردمی بی‌دفاع که می‌توان آن را با بمباران هیروشیما و ناکازاکی مقایسه کرد. 

این جنایت بزرگ نشان داد که برای این رژیم شیطانی غاصب و حامیان آن، ترحم، مرزهای انسانی و اخلاقی، حقوق بشر و عهدنامه‌های بین‌المللی معنایی ندارد و حتی بیمارستان‌ها، آمبولانس‌ها، خبرنگاران، زنان و کودکان مصون از جنایت صهیونیست‌های اشغالگر نیستند.

طلاب و روحانیون گردان‌های تیپ مستقل ۸۳ امام جعفر صادق(ع) ضمن تسلیت به ساحت حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری (حفظه الله) و مسلمانان جهان این عمل وحشیانه رژیم صهیونیستی را شدیداً محکوم کرده و ضمن اعلام آمادگی کامل، از فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیز نماینده ولی فقیه در سپاه، تقاضای عاجزانه دارند که هر چه سریعتر مقدمات حضور گردان‌های آموزش دیده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق(ع) را برای دفاع، یاری و کمک رسانی به مردم مظلوم فلسطین فراهم نمایند.

«إن تَنصُروا الله یَنصُرکُم وَ یُثَبِت أقدامَکُم»

روابط عمومی تیپ مستقل ۸۳ امام جعفر صادق(ع) روحانیون رزمی و تبلیغی

ارسال نظرات
آخرین اخبار