حجت الاسلام محمدرضا حامدی با اشاره به فرهنگ بسیجی و ساختار عملکرد بسیجیان در جامعه تصریح کرد: تفکر و فرهنگ بسیجی زمینه پیشرفت و تحقق اهداف کشور را فراهم می‌کند.
کد خبر: ۹۵۴۷۴۸۶
|
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، آیین افتتاحیه نمایشگاه اسوه ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) با حضور سردار مهدی کبیری‌پور جانشین فرمانده سپاه استان قم، حجت الاسلام محمدرضا حامدی امام جمعه پردیسان و مسئولان استانی در این ناحیه برگزار شد.

حجت الاسلام حامدی روحیه و فرهنگ بسیجی را زمینه‌ساز پیشرفت و تحقق اهداف کشور دانست و اظهار کرد: فرهنگ بسیجی به معنای پیشرفت با دستان خالی و امکانات کم است، پیشرفت بواسطه وجود امکانات و بودجه ارزش چندانی ندارد. جهادی بودن فعالیت‌های بسیج به آن ارزش می‌دهد، زیرا با کمترین بودجه و امکانات، بیشترین بازدهی را دارد.

امام جمعه پردیسان با ابراز خرسندی از حرکت ابتکاری نمایشگاه اسوه ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) ضمن معرفی پایگاه‌های برتر این ناحیه گفت: در این نمایشگاه به وضوح شاهد فرهنگ بسیجی هستیم و این فرهنگ بواسطه عملکرد و فعالیت‌های بسیجیان عملی شده است.

وی یادآور شد: تفکر و روحیه بسیجی رمز موفقیت و پیشرفت در شرایط کنونی کشور است.

حجت الاسلام حامدی با بیان اینکه فعالیت‌های جهادی و بسیج عاشقانه هستند و با عشق انجام می‌پذیرد ابراز داشت: عقل محاسبه‌گر است، عشق هزینه‌ای ندارد و عشق به بسیج نتایج فاخری را رقم می‌زند، ضمن اینکه در حال حاضر با دیدن فعالیت‌ها و رویکردهای پایگاه‌های برتر مقاومت بسیج پردیسان شاهد این نتایج فاخر هستیم.

انتهای پیام/ عاطفه حردانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار