خبرهای داغ:
مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه انصارالرضا(ع) در گفتگو با "بسیج":

برگزاری دوره "داوری درجه ۳ تیراندازی" با حضور ۳۰ شرکت کننده در خراسان جنوبی

خراشادی زاده گفت: دوره داوری درجه۳ تیراندازی در رشته تفنگ و تپانچه با حضور ۳۰ نفر از خواهران و برادران بسیجی و مربیان تربیت بدنی و کارکنان سپاه استان به مدت سه روز به همت مرکز تربیت بدنی سپاه انصارالرضا (ع)، هیت تیراندازی استان و اداره ورزش و جوانان خراسان جنوبی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۷۰۰۶
|
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲

علی خراشادی زاده مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه انصارالرضا (علیه السلام) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، به برگزاری دوره "داوری درجه۳ تیراندازی" در استان اشاره کرد و گفت: این دوره در رشته تفنگ و تپانچه با حضور ۳۰ نفر از خواهران و برادران بسیجی، مربیان تربیت بدنی و کارکنان سپاه استان به مدت سه روز برگزار شد.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان این دوره از سراسر استان هستند، افزود: دوره داوری درجه۳ تیراندازی به همت مرکز تربیت بدنی سپاه انصارالرضا(ع)، هیئت تیراندازی استان و اداره ورزش و جوانان خراسان جنوبی برگزار شد.

خراشادی زاده عنوان کرد: این دوره با حضور استاد صاحب نام و کشوری آقای کلهر به مدت سه روز در محل سالن شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان بیرجند برگزار شد. همچنین در راستای این دوره؛ کارگاه آشنایی با تجهیزات و تجلیل از پیشکسوتان ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد.

مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه انصارالرضا(ع) به شرایط و نحو برگزاری این دوره اشاره کرد و اظهار داشت: در پایان این دوره؛ آزمون پایان دوره برگزار شد و به شرکت کنندگان در صورت کسب نمره قبولی "حکم درجه۳ تیر اندازی کشوری" اعطاء می‌شود.

خراشادی با بیان اینکه در این دوره ۸ نفر از کارکنان سپاه انصارالرضا(ع) شرکت کردند، گفت: هزینه دریافتی از افراد برای حضور در این دوره یک سوم هزینه کشوری است.

وی گفت: برگزاری کلاس‌های ورزشی رزمی، رزم تونفا و دفاع شخصی، کوهپیمایی، برگزاری مسابقات داخلی رده، اعزام تیم‌های منتخب به مسابقات کشوری، اجرای آزمون‌های آمادگی جسمانی و پایش سلامت و تناسب اندام برای کارکنان استان هر ۶ ماه بکبار و ثبت در سامانه‌های جامع کشوری، اجرای آزمون‌های بدو استخدام برای کلیه متقاضیان استخدامی سپاه هر ماه یک نوبت از جمله اقدامات مرکز تربیت بدنی سپاه انصارالرضا (ع) در طول سال است.

مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالرضا (ع) با بیان اینکه به کارکنان سپاه استان و خانواده های آنها و بسیجیان خدمات ورزشی ارائه می‌کنیم، گفت: با احداث ۶۳ سالن ورزشی در سطح استان باعث ارتقای سطح ورزش کارکنان سپاه استان، بسیجیان و آحاد مردم در استان شده ایم.

خراشادی زاده افزود: برگزاری سانس استخر با دریافت ۳۰ درصد هزینه، برگزاری کلاس آمادگی جسمانی و کلاس بدنسازی برای همسران و فرزندان دختر کارکنان با ۷۰ درصد تخفیف به صورت روزانه، اجرای فعالیت‌های ورزشی در پارک بانوان، پیاده روی، برگزاری اردوی فرهنگی ورزشی با همکاری فرهنگی خانواده از جمله خدمات مرکز تربیت بدنی سپاه انصار الرضا (ع) برای خانواده کارکنان سپاه است.

مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه انصارالرضا(ع)، هماهنگی با هیئت‌های ورزشی استان در اجرای برنامه‌های آن‌ها و برگزاری مسابقات ورزشی را از دیگر اقدامات این مجموعه برشمرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار