نشست روشنگری و صمیمی بسیجیان رده های مقاومت بسیج شهرستان اردل برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۶۱۹۳
|
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه  اردل، با تبریک خلق حماسه ماندگار گروه‌های مقاومت فلسطینی، با راه اندازی عملیات "طوفان الاقصی" گفت: اخبار پیروزی‌های پی‌درپی گروه‌های مقاومت اسلامی نه تنها مردم ولایتمدارایران اسلامی را خوشنود کرده است، بلکه این خوشحالی به جهان اسلام ، آزادی‌خواهان عالم و حتی در مرکز آمریکا کشیده شده است.

حجت الاسلام عینعلی علی پور ادامه داد: بیش از ۷۰ سال است سرزمین‌های اشغالی این چنین شور و حماسه از جوانان فلسطینی را به خود ندیده است، با عملیات"طوفان الاقصی" گروه‌های مقاومت فلسطینی و شکست رژیم کودکش اسراییل، زمینه برای نابودی این رژیم جعلی در حال فراهم شدن است، این موضوع را بارها امام المسلمین، فرمانده معظم کل قوا فرمودند" اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید".

 کارشناس مسایل مذهبی؛ در بخش دو سخنانش، ضمن تشکر از فعالیت های ارزشمند پایگاه های بسیج افزود: معنویت و ارتباط با خدا اصل است و برای آن ذکر گفتن و اوج ذکر نماز  است چون ذکر به معنا این است که ای خدای کریم ماغافل نیستیم و تابع امر تو هستیم .

وی ادامه داد: دومین راه ارتباطی قوی با خداوند تلاوت قرآن و فهم قرآن است که بسیار موثر است و بایستی مستمر باشد و سومین راه ارتباطی با خداوتد توسل به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و اطاعت از فرامین  ولایت فقیه است،اینها بایستی در پایگاه های بسیج به عنوان اصل اولیه تقویت شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امیرالمومنین علیه السلام دیناران هم در حاشیه این مراسم گفت: نشست روشنگری با حضور ارکان حوزه و فرماندهان پایگاه های تابعه خواهر و برادر این حوزه برگزار شد.

وی ادامه داد: تلاوت آیات نورانی قرآن مجید و اهدای بسته های فرهنگی به حاضرین،از دیگر برنامه های این نشست صمیمی بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار