خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار بر ضرورت بهره گیری از دو سند تحول قضایی و گام دوم انقلاب در برنامه‌های فرهنگی اداره زندان‌های گرمسار گفت: هدایت و اصلاح زندانیان منوط به اجرای این دو سند است.
کد خبر: ۹۵۴۶۱۸۵
|
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، حجت الاسلام روح الله تیموریان در دیدار با رئیس اداره امور زندان‌ها توجه به سند تحول قضایی و گام دوم انقلاب اسلامی را دو سند راهبردی مهم برای هدایت و اصلاح زندانیان بر شمرد و اظهار داشت: جهاد تبیین راه حل کلیدی برای آگاه کردن مردم از خدمات صورت گرفته است.
وی افزود: اقدامات صورت گرفته در زندان شهرستان گرمسار و خدمات ارائه شده بسیار مفید ارزیابی شده است.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار خواستار توجه ویژه به حفظ و حراست از کرامت و آبروی زندانیان شد و گفت: برنامه‌های فرهنگی و عقیدتی در زندان باید تقویت شود.
در ادامه این دیدار حسین شهدادی فرمانده بسیج حوزه ادارات شهرستان گرمسار با بیان اینکه زندان باید محلی برای اصلاح افراد باشد اظهار داشت: پرسنل زندان معلمان دلسوزی هستند که به دنبال تحول آفرینی به نفع عموم جامعه به خصوص زندانیان است.
در این جلسه عجم رییس سازمان زندان شهرستان گرمسار ضمن خوشامد گویی از برنامه‌های صورت گرفته در حوزه خدمات به زندانیان و پرسنل و سربازان گزارشاتی را ارائه دادند.
گفتنی است پس از پایان دیدار مسئولان مربوطه از استراحتگاه سربازان بازدید کرده و گفتگو صمیمانه انجام دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار