خبرهای داغ:
احمدوند خبر داد

تپه‌های قلندران و ابوذر در دستور کار الحاق به شهر نهاوند

همدان-فرماندار نهاوند گفت: تپه‌های قلندران و ابوذر در دستور کار الحاق به شهر قرار می‌گیرند تا در آینده‌ای نزدیک به شهر ملحق شوند.
کد خبر: ۹۵۴۶۱۳۱
|
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ضرغام احمدوند در شورای مسکن شهرستان نهاوند با بیان اینکه تأمین مسکن از اولویت‌های نخست دولت است، اظهار کرد: از دستگاه‌های متولی و خدمات‌رسان می‌خواهیم جدیت بیشتر و جهادی در تحقق وعده‌ها به مردم در این حوزه داشته باشند.

وی درباره مسکن ملی برزول و گیان خواستار ارائه لیست توسط بخشداران شد و گفت: در بحث آماده‌سازی هم هرکدام از دستگاه‌ها شهرداری یا... قرار است همکاری کند، تعیین تکلیف شود.

فرماندار نهاوند بر تسریع در روند امور تاکید کرد و افزود: نهاوند شرایط خاصی در بحث زلزله دارد که نیاز به مسکن ارزان و خواستار اجرای تعرفه‌های پیشنهادی توسط متولیان هستیم.

وی با اشاره به اینکه بانک مسکن در اعطای تسهیلات همچون گذشته همکاری دارد، گفت: ورود بانک‌های دیگر هم سبب تسریع در کار می‌شود.

احمدوند افزود: در تامین بحث زمین هم برخی مناطق اعلام شده تعیین تکلیف شوند تا در صورت کمبود زمین، جبران شود.

وی در ادامه در خصوص الحاق دو تپه قلندران و ابوذر بیان کرد: تپه‌های قلندران و ابوذر در دستور کار الحاق به شهر قرار می‌گیرند تا در آینده‌ای نزدیک به شهر ملحق شوند.

فرماندار نهاوند گفت: مجموعه فروشگاهی اتکا یک مجموعه دولتی و کاملاً نظامی و عام المنفعه است که حدود ۳ هزار خانوار نیروهای مسلح و همچنین با شرایط خاص برخی خانوارهای کمیته امداد و بهزیستی نیز خدمات خواهد داد.

وی اظهار کرد: انتخاب و کارشناسی زمینی به مساحت ۴ هزار متر در شهرک شهید حیدری و تأیید آن برای ایجاد مجموعه اتکا در نهاوند که دومین مجموعه به لحاظ وسعت در استان خواهد بود در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار