سید محمد آقامیری در نشست بسیج اقشار و متخصصین سپاه استان قم جهاد تبیین را از اولویت‌های اساسی کشور و اجرای آن را منوط به برنامه‌ریزی‌های دقیق دانست و گفت: جهاد تبیین به عنوان یکی از اولویت‌های اساسی کشور باید مورد توجه مسئولان و رسانه‌ها باشد
کد خبر: ۹۵۴۵۷۵۴
|
۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید محمد آقامیری در نشست بسیج اقشار و متخصصین سپاه استان گفت: دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم و تلقین ناکارآمدی نظام اسلامی هستند و مدیران باید با جهاد تبیین اقدامات بزرگ انجام شده در کشور را برای مردم بازگو کنند. 

وی با اشاره به نقش پررنگ رسانه‌ها در جهاد تبیین از آن‌ها خواست؛ با تمام تلاش و همتی مضاعف در این عرصه مهم فعالیت کنند. 
جهاد تبیین، یکی از اولویت‌های اساسی مسئولان و رسانه‌هاست
استاندار قم با بیان اینکه کار‌های بسیار بزرگی در دوران انقلاب اسلامی انجام شده و رفاه مردم به نحو چشمگیری رشد داشته اظهار داشت: متاسفانه این دستاورد‌ها به درستی برای مردم بازگو نشده و همین موضوع عرصه را برای فضاسازی دشمنان هموار کرده است. 

 آقامیری در ادامه با اشاره به تبیین حرکت‌های جهادی در جامعه گفت: جهاد یک تفکر است و این تفکر با توسعه فرهنگ ایثار و شهادت ظهور پیدا می‌کند. 
جهاد تبیین، یکی از اولویت‌های اساسی مسئولان و رسانه‌هاست

وی افزود: بسیجی بودن و بسیجی ماندن یک افتخار است و این شجره طیبه امروز به برکت خون‌های پاک شهدای انقلاب پربارتر از هر زمان دیگری است. 
جهاد تبیین، یکی از اولویت‌های اساسی مسئولان و رسانه‌هاست

مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه امام علی بن ابی طالب(علیه السلام)  نیز در این نشست بر استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت‌های بسیج اقشار در عرصه جهاد تبیین تاکید کرد و گفت: باید با حرکت به سمت هم‌افزایی هرچه بیشتر بسیج اقشار، از همه ظرفیت‌ها برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان استفاده شود. 

سرهنگ ابوالفضل حق‌شناس به فعالیت ۱۹ قشر بسیجی از جمله بسیج مهندسین، کارگری، کشاورزی، اصناف، ورزشکاران و... در سطح استان قم اشاره کرد و افزود: با توجه به در پیش بودن دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دوره‌های جهاد تبیین باید برای تمامی اقشار به منظور برپایی انتخاباتی باشکوه برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار