خبرهای داغ:
احمدوند:

امروز اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان زبانزد است

همدان-فرماندار نهاوند گفت: ما اقتدار نیروهای مسلحمان در گذشته را در سال‌های جبهه و جنگ مشاهده کردیم اما امروز اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان زبانزد است.
کد خبر: ۹۵۴۵۴۳۱
|
۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ضرغام احمدوند در جمع نیروهای مسلح شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه، خدا را شاکریم که امروز در سایه امنیت هفته نیروی انتظامی را به بهترین شکل برگزار می‌کنیم، اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران انقلابی بی‌بدیل اتفاق افتاده که با وجود اینکه چهل و اندی سال از این نظام می‌گذرد و با وجود جنگ‌ها و توطئه‌هایی که علیه این نظام شکل گرفت اما امروز در امنیت کامل به سر می‌بریم و به فرموده مقام معظم رهبری اینها موانع و مشکلات راه رسیدن به قله است.

وی افزود: در راه رسیدن به قله باید مشکلات و موانع را برداشت و این ممکن نیست مگر با وجود نیروهای مسلح و امنیتی قوی و مردمی که پای کار نظام بوده و هستند.

فرماندار نهاوند گفت: دشمنان هرروز منتظر هستند که این نظام  از بین برود و این مسئله به برکت خون شهدا و با عنایات ویژه خدا و امام زمان (عج) هرگز عملی نخواهد شد و اتفاق نخواهد افتاد.

وی افزود: امروز با راهنمایی‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری و وجود مردم فهیم و نجیب روز به روز به قله نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم.

احمدوند بیان کرد: ما اقتدار نیروهای مسلحمان در گذشته را در سال‌های جبهه و جنگ مشاهده کردیم اما امروز اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان زبانزد است.

وی با بیان اینکه امروز در کشور امنیت برقرار است، گفت: امروز اگر اتفاقی در جامعه ما رخ می‌دهد برخورد قاطع با آن می‌شود و همه تلاش ما به فرموده مقام معظم رهبری جذب حداکثری است که امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی امنیت کامل برقرار است و دشمنان نمی‌توانند هیچ غلطی بکنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار