خبرهای داغ:
سرهنگ درویشی خبر داد

اجرای بیش از ۶۰ عنوان برنامه فرهنگی طی هفته نیروی انتظامی در نهاوند /کشف ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: بیش از ۶۰ عنوان برنامه فرهنگی طی هفته نیروی انتظامی در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۴۵۴۵۱
|
۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ ذبیح‌الله درویشی در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح شهرستان نهاوند ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در خصوص امنیت اظهار کرد: مقوله امنیت یک موضوع مشارکتی و اجتماعی است که در این مقوله مردم نهاوند همواره یار نیروی انتظامی شهرستان بوده و نقش بسیار مهم و اثرگذار داشته‌اند و موفقیت‌های فراجا مرهون اعتماد مردم و تلاش شبانه‌روزی مأموران زحمت‌کش است.

وی با اشاره به اجرای بیش از ۶۰ عنوان برنامه فرهنگی در هفته نیروی انتظامی گفت: طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در طول هفته نیروی انتظامی ۶۰ برنامه فرهنگی متنوع در راستای پیشبرد اهداف راهبردی در رویکرد اجتماعی پلیس و تکریم کارکنان خدوم پلیس در سطح شهرستان اجرا خواهد شد که دیدار با امام‌جمعه شهرستان، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، غبارروبی مزار مطهر شهدا و دیگر برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی و ورزشی ازجمله این برنامه‌ها است.

فرمانده فراجای نهاوند در بخش دیگری از سخنانش به گزارش عملکرد فراجای شهرستان اشاره و بیان کرد: در سال جاری ۱۶ هزار تماس با نیروی انتظامی شهرستان برقرارشده و موارد مختلف را مردم به پلیس گزارش داده‌اند که در این رابطه اقدامات خوبی انجام‌شده است.

وی گفت: در شهرستان نهاوند کشفیات زیادی از ابتدای سال داشته‌ایم که حدود ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تا امروز بوده است و در جدیدترین کشف نیز ۴۰ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

درویشی افزود: ۳۷ درصد کشفیات سلاح و مهمات در استان مربوط به انتظامی نهاوند است که آمار قابل‌ملاحظه‌ای است که با هوشیاری مأموران و تلاش مردم محقق شده است.

وی در بحث وقوع سرقت بیان کرد: وضعیت شهرستان در بحث وقوع سرقت ۵ درصد کاهش‌یافته است و ۵۳ درصد افزایش دستگیری و کشف سرقت داشتیم که در استان در زمینه این کشفیات رتبه اول را داریم.

فرمانده فراجای نهاوند بابیان اینکه ۳۲۰ نفر خرده‌فروش و معتاد متجاهر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده‌اند، گفت: فضای شهرستان برای مخلان امنیت و سوداگران مرگ امن نیست و نیرو‌های قدرتمند و پرتلاش انتظامی شهرستان شبانه‌روز در حال تلاش هستند و برخورد لازم را با هنجارشکنان دارند و کسانی که مخل امنیت مردم شهرستان شوند باقدرت با آن‌ها برخورد خواهد شد و این قضیه در دستور کار جدی پلیس شهرستان است.

وی در ادامه خطاب به مردم اظهار کرد: از مردم درخواست داریم با پلیس در ارتباط باشند و موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند و مطمئن باشند نیروی انتظامی رسیدگی خواهد کرد و مشارکت مردم و کمک به پلیس خیلی مهم است که با توجه به رواج شایعات در فضای مجازی از همشهریان درخواست داریم اخبار را از رسانه‌های رسمی و سایت پلیس پیگیری کنند، چون عده‌ای درصدد هستند تا القا کنند در جامعه ناامنی وجود دارد، اما آمار و ارقام نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد که در نیروی انتظامی شهرستان کارشده، ولی عده‌ای می‌خواهند به وجهه نیروی انتظامی خدشه وارد کنند.

درویشی گفت: کلاهبرداری اینترنتی با کارت‌های بانکی زیاد شده که عموماً هم توسط افراد غیربومی در شهرستان اتفاق افتاده که باید مراقب بود و از مراکز معتبر خرید کرد و اطلاعات کارت‌بانکی خود را در اختیار کسی قرار نداد.

وی در پایان با تقدیر از زحمات همکاران انتظامی شهرستان و تمجید از تلاش مخلصانه و شبانه‌روزی آنان در راستای برقراری و ارتقاء نظم و امنیت پایدار جامعه از شهروندان و اقشار مختلف جامعه درخواست کرد که با در نظر گرفتن شاخصه‌های مشارکت در جامعه همواره در ایجاد و تولید امنیت اجتماعی همکاری لازم با پلیس را داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار