خبرهای داغ:
حجت الاسلام مغیثی:

امروز تمام سعی دشمنان بر تحریف اعتقاد و اهداف جامعه ما است

همدان-امام جمعه نهاوند گفت: امروز دشمنان ما تمام سعی خود را متمرکز کرده‌اند که اعتقاد و اهداف جامعه ما را تحریف کنند و این خطر امروز جامعه ما است و اولویت امروز جامعه ما مقابله با این خطر است.
کد خبر: ۹۵۴۵۴۶۴
|
۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه امنیت نعمت بزرگی است که نتیجه و ثمره‌اش احساس آرامش در انسان‌ها است، اظهار کرد: حضرت علی (ع) در نامه ۵۳ نهج البلاغه خطاب به مالک اشتر برای نیروهای مسلح یک کشور چهار ماموریت از قبیل پناهگاه استوار رعيّت، و زينت و وقار زمامداران، شكوه دين، و راه‌هاى تحقّق امنيّت كشور قائل بودند.

وی گفت: ما در گذشته مورد تعرض دشمنان قرار گرفته بودیم اما امروز به برکت خون شهدا و تلاش‌های شبانه روزی نیروهای مسلح از امنیت بسیار بالایی در منطقه و جهان برخوردار هستیم.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه از روزی که ارتش، سپاه و نیروهای انتظامی ما قوی شدند و امنیت کشور را بالا بردند، امنیت ما در منطقه و کشورهای اطراف زبانزد است، افزود: در قرآن یک امنیت پایدار و همه جانبه معرفی شده است که به قول امروزی‌ها اعتقاد محور است.

وی با اشاره به اینکه اگر جامعه‌ای عقاید و اخلاقش درست باشد امنیت خانواده و فرد و جای جای جامعه را فرا می‌گیرد، ادامه داد: مردم چون اعتقاد به خدا و قیامت دارند، امنیت فکری و روانی عقیدتی خوبی دارند و بر اثر این امنیت توانسته‌اند با همه چالش‌ها مقابله کنند، تجربه ثابت کرده است مردم ما توان مقابله با هر چالشی در هر سطحی را دارند که به وسیله همان اعتقاد است.

مغیثی تصریح کرد: امروز دشمنان ما تمام سعی خود را متمرکز کرده‌اند که اعتقاد و اهداف جامعه ما را تحریف کنند و مسئله ماهواره و فضای مجازی، اینترنت، ابزاری که دشمن در اختیار دارد همه را دشمن برای این بکار برده است و با تلاش شبانه روزی بر روی عقاید و اخلاق و پاکدامنی این جامعه کار می‌کند و در صدد تحریف آنها است.

وی گفت: وظیفه ما است در شرایط امروز متوجه این خطر هم باشیم که دشمنان ما همه چیز را بر ما تحریم کردند حتی داروهای خاص را، اما ماهواره و اینترنت را نه تنها تحریم نکردند بلکه به طور رایگان علیه اعتقاد مردم ما بکار بردند به خاطر اینکه می‌توانند از طریق آن به فکر و ذهن مردم رخنه کنند و بر عقیده و اعتقاد مردم اثر گذارند و این خطر امروز جامعه ما است و اولویت امروز جامعه ما مقابله با این خطر است .

امام جمه نهاوند خطاب به حاضرین ابراز کرد: امروز وظیفه اصلی همه ما و شما است تا فرزندان، نسل نوجوان و جوان خود را از این خطر دشمن آگاه کنیم و آنها را از این خطر در امان بداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار