خبرهای داغ:
 سردار ابراهیمی گفت: پلیس با تمام توان و با روحیه جهادی و انقلابی و در چارچوب قانون با مخلان نظم و امنیت برخورد می کند و امنیت پایدار را در جامعه ایجاد می نماید.
کد خبر: ۹۵۴۵۴۲۲
|
۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷

 

قزوین_ به گزارش بسیج، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان قزوین با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان و اعضای شورای تامین استان قزوین برگزار شد.

سردار علی ابراهیمی فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین در این مراسم ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر از تلاش نیروهای مسلح در برقراری نظم و امنیت در جامعه بیان کرد: هفته فراجا امسال با شعار «شهروند قانون مدار، پلیس خدمتگزار» از ۱۴ مهرماه آغاز شد و تا ۱۹ مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی گفت: به فراخور روزشمار این هفته برنامه های مختلفی در قالب ۴۰ عنوان برنامه و ۱۵۰ فعالیت اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، گل افشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معزز شهدا و ایثارگران و جانبازان، ارائه خدمات به مراجعین در بخش های مختلف، ارائه خدمات پزشکی رایگان، حضور همکاران در مدارس و دانشگاه ها و ارتقای امنیت اجتماعی در حوزه های مختلف به ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر، برگزار می شود.

فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: امروز نام فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ انقلاب اسلامی با شجاعت، دلاوری و ایثارگری مردانی دلاور عجین گشته که این نیروی مقتدر با توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه معصومین و اتصال مردم و نیروی مردمی، سخت کوشی و رشادت های بی پایان، اعتماد به نفس، اعتماد به توانمندی خود، قانونمندی و پایبندی به اصول در عین انعطاف پذیری، تعامل با سایر نهادهای حکومتی، ارتباط با مردم و شهروندان قانون‌مدار به عنوان ولی نعمتان، با یک روحیه خدمتگزاری و مسوولیت پذیری و با اشرافیت کامل از محیط بیرونی و برنامه عملی و علمی در کشف جرائم، برخورد مقتدرانه و هوشمندانه در تمام ماموریت ها دارد. 

فرمانده انتظامی استان قزوین در ادامه یادآور شد: پلیس با تمام توان و با روحیه جهادی و انقلاب ضمن برخورد قاطع در چارچوب قانون با مخلان نظم و امنیت و کسانی که بخواهند امنیت مردم را برهنه بزنند و نیز حمایت از کسانی که مورد تظلم قرار گرفته اند، نظم و امنیت پایدار را در جامعه برقرار می کند. 

وی در پایان گزارشی از عملکرد پلیس استان قزوین طی شش ماه گذشته در حوزه های مختلف ارائه کرد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها