خبرهای داغ:
جشن میلاد پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) با حضور مسئولین و پایوران و سربازان لشکر عملیاتی ۷ ولی عصر (عج) در حسینیه امام خامنه ای ( مدظله العالی) لشکر برگزارشد.
کد خبر: ۹۵۴۴۹۰۷
|
۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر (عج) ، حجت الاسلام الیاسی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی ۷ ولی عصر(عج) خوزستان، ضمن تبریک این عید بزرگ به مسلمان بخصوص شیعیان گفت: بنیانگذار مذهب شیعه، پیغمبر اسلام است، ومذهب شیعه همان اسلام ناب محمدی است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین الیاسی با استناد به آیات قرآن بیان کرد: در اسلام، ولایت و رهبری از اساسی ترین و محوری ترین جایگاه برخوردار است و اگر ولایت را در اسلام نادیده بگیریم چیزی از اسلام نمی ماند.

 

وی در ادامه افزود:

به فرموده قرآن، پیامبر هم طاقت رنج و محنت امتش را نداشت و هم بر هدایت مردم حرص می ورزید و نسبت به مؤمنین رئوف و رحیم بود. این ویژگی همه رهبران الهی و دینی است.

 

حجت الاسلام الیاسی اظهار داشت : پیامبری که از همه جهت بی نظیر است را رئیس مکتب و امام جعفر صادق را بخاطر اینکه معارف شیعی در دوران ایشان و در سایه تعالیم آن حضرت ، انتشار یافت رئیس مذهب می گویند.

 

وی در ادامه عنوان داشت: پیامبر اسوه حسنه و مظهر عطوفت و مهربانی با مردم بود و ما نیز باید با الگو گرفتن از رسولي كه مظهر لطف و مهرباني است، با محبت ومهربانی با افراد جامعه برخورد کنیم.

 

در پایان مدیحه سرایی و مولودی خوانی توسط مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (س)و پذیرای صورت گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار