خبرهای داغ:
مراسم گرامیداشت روز سرباز با حضور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج باغملک و جمعی از پاسداران برگزار و از سربازان نمونه تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۹۵۴۴۷۳۴
|
۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از باغملک سرهنگ پاسدار فاضل عارف فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باغملک در این مراسم گفت:ولادت پیامبر اعظم رحمت للعالمین ولادت امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت را خدمت شما سربازان عزیز تبریک عرض میکنم ،پیامبری که مایه رحمت و برکت برای همه بشر هست پیامبری که دارای اخلاق نیکو هست پیامبری که خداوند در قرآن کریم آن را اسوه حسنه نامید انشالله ما به تبعیت از پیامبر(ص)هم دارای خلق اعظیم باشیم.

وی بیان داشت: شما سربازان عزیز جوانان برمند ایران اسلامی هستین و امیداورم که مثل همیشه ارتباط ما با شما چهره به چهره و سینه به سینه باشه و ما بتوانیم به صورت منظم جلسات و برنامه های خاص ویژه سربازان برگزار کنیم و ما همیشه گوش شنوایی داریم برای صحبت ها و درد دل سربازان. 

عارف افزود:کسی که میخواد هفتاد هشتاد سال در آرامش زندگی کنه باید در این امنیت سهیم باشد باید دو سال در برقراری امنیت کمک بکند و بالاترین نعمت ،نعمتامنیت است و اگر امنیت نباشدهیچ چیزی وجود ندارد و هیچ چیزی سر جای خود قرار نمی گیرد.

فرمانده سپاه باغملک ادامه داد:امیداورم ما قردان کشورو امنیت مان باشیم کشوری که با توجه به سنگ اندازی های زیاد ،رو به جلو و دارای تعالی های خوبی هست .

این مقام مسئول تصریح کرد :شما سربازان عزیز قدردان این نشاط ،جوانی و این لباس مقدس خود باشید و در بحث نظم و انضباط الگو باشید کسی که لباس مقدس سربازی را می پوشد باید مقید به نظم و انضباط باشد و کسانی که ملزم به نظم و انضباط باشند در زندگی هم موفق تر و آرامش بهتری دارند.

در پایان با اهدا لوح تقدیر از سربازان نمونه تجلیل بعمل امد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار