خبرهای داغ:
به مناسبت ولادت حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) ایستگاه صلواتی به همت بسیجیان شهر گتوند برپا شد.
کد خبر: ۹۵۴۴۷۱۰
|
۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹

به گزارش خبرنگار بسیج گتوند به مناسبت میلاد پیامبر(ص) و امام صادق(ع)ایستگاه های صلواتی به همراه پخش مولودی ،شیرینی ، شکلات و نورافشانی از دیگر فعالیت های بسیجیان در شب ولادت نبی مکرم اسلام(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) بود.

 

حجت‌الاسلام «محمود عسکری » مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج گتونداظهار داشت: امت اسلام به عنوان یک امت دیده شده است، امروز جامعه اسلامی بیش از ۲ میلیارد نفر تخمین زده می‌شود، چنین امتی را خداوند متعال برای وارستگی و شایستگی‌اش و برای ارتباطش با خداوند متعال وحدت و یکپارچگی را ترسیم کرده است.

 

وی ادامه داد: قدرت، پیشرفت‌های علمی و تمدن اسلامی در گروی وحدت در جوامع اسلامی است، قطعاً تمدن اسلامی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش بینی شده است از مسیر وحدت بین مسلمانان می‌گذرد، جامعه اسلامی ما نیاز دارد که در بین تمام اقشار و در بین همه جوامع از نظر سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و معنوی وحدت داشته باشد.

 

عسکری افزود: امامین انقلاب اسلامی همواره به موضوع وحدت پرداخته‌اند و ولادت حضرت رسول (ع) را بهانه‌ای برای این مهم قرار داده‌اند، وحدت جامعه بسیاری از کرامات حضرت محمد (ع) است که ما به عنوان مسلمان به آن افتخار می‌کنیم

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار