خبرهای داغ:
مسئول برگزاری دوره های عقیدتی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان ؛ دوره‌ها با حضور برخی از اساتید برجسته برگزار می‌شوند و گرچه ایام و ساعات آموزشی بسیار کم هست ولی رضایت عمومی خانواده‌ها را به دنبال دارد.
کد خبر: ۹۵۴۴۵۴۳
|
۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ سرهنگ پاسدار عبدالکریم نیسی مسئول برگزاری دوره های عقیدتی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در مشهد مقدس با اشاره به اینکه این دوره‌ها برای خانواده پایوران در نظر گرفته شده، گفت: از سال ۹۶ تاکنون که در این حوزه فعالیت خود را آغاز کردم، کلاس های مختلف احکام بانوان و آقایان، اخلاقی، سیاسی، اصول و مهارت همسرداری و تربیت فرزند، روش‌ها و شیوه‌های کاهش آسیب‌های فضای مجازی در خانواده تدریس می‌شود.

 

او افزود: در واقع استفاده هوشمندانه از فضای مجازی در خانواده‌ها برای بچه‌ها و آقا و خانم که در خانواده هستند آموزش داده می‌شود.

 

سرهنگ نیسی بیان کرد: برخی کلاس‌ها در خود حرم مطهر برگزار می‌شوند و بعضی از دوره‌ها با حضور برخی از اساتید برجسته برگزار می‌شوند و گرچه ایام و ساعات آموزشی بسیار کم هست ولی رضایت عمومی خانواده‌ها را به دنبال دارد.

 

وی یکی از دلایل این رضایت را تدریس در نزدیکی حرم اما رضا (ع) دانست که در این جو‌ معنوی کار آموزی تاثیرش مضاعف خواهد شد که ثمرات و فواید این دوره ها در خانواده‌ها از نزدیک دیده می‌شود.

 

سرهنگ نیسی یادآور شد که تلاش می‌شود کیفیت علمی دوره‌ها بالاتر برود و با توجه به شناختی که در این چند سال از اساتید مختلف پیدا کرده‌ایم همچنین بر اساس نظرسنجی، تلاش شده در حد امکان از اساتید برجسته استفاده شود.

 

وی گفت: اکثر اساتید برجسته که از حوزه علمیه و دانشگاه در این محل برای تدریس گرد هم آمدند، در تابستان اوقات فراغت بیشتری دارند اما اکنون با توجه به آغاز مدارس و دانشگاه‌ها باز هم سعی شده مستمعین راضی باشند.

 

سرهنگ نیسی بیان داشت: یکی از عوامل بالا بردن کیفیت دوره‌ها استفاده از اساتید مجرب و قوی در جهت علمی است.

 

وی ادامه داد: کوشش کرده‌ایم برنامه‌ریزی برگزاری کلاس‌ها نیز به گونه‌ای باشد تا صبح‌ها برگزار کردند که بهترین وقت بوده و در کیفیت آموزشی تاثیر دارد.

 

سرهنگ نیسی با بیان اینکه این چهاردهمین دوره‌ای است که از سوی سپاه خوزستان برگزار می‌شود گفت: احتمالا برای خواهران و برادران مجرد نیز دوره‌های تخصصی برگزار خواهد شد.

برگزاری دوره های عقیدتی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در مشهد مقدس

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار