خبرهای داغ:
با حضور مدیر خبرگزاری بسیج خوزستان و با شرکت جمعی از خبرنگاران افتخاری بسیج خرمشهر دوره آموزشی یک روزه سواد رسانه و اصول خبرنویسی برگزار شد .
کد خبر: ۹۵۴۴۵۱۴
|
۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان خرمشهر؛ باهدف توانمند سازی خبرنگاران بسیجی در ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر و به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر، دوره یک روزه سواد رسانه ای و اصول خبرنویسی ویژه بسیجیان این ناحیه با حضور مدیرخبرگزاری بسیج خوزستان برگزار شد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه  ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر با اعلام این خبر گفت؛ این دفتر نمایندگی با دعوت از مدیر خبرگزاری بسیج خوزستان که یکی از اساتید موفق سواد رسانه و اصول خبرنویسی است این فرصت رابوجود آورد تا بسیجیان علاقمند به حرفه خبرنگاری، الفبای اصول خبرنویسی را آموزش ببینند و ان شاء الله با آمادگی بیشتر در این مسیر گام بردارند.

موسوی صالحی افزود؛ اگر می بینیم خبرگزاری بسیج خرمشهر توانسته در بین خبرگزاری های شهرستان ها جایگاه خود را روز به روز تقویت کند، به خاطر زحمات شبانه روزی همین خبرنگاران افتخاری است که به صورت جهادی پای بکار آمدند و ما راحمایت کردند و قصد داریم ان شاء الله در آینده نزدیک نیز با دعوت از اساتید خبره و حرفه ای این رشته، دوره تکمیلی دیگری برای این عزیزان برگزار نمائیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار